Ugrás a tartalomhoz

Kamionosok korlátozása és kompenzálása


Navas120

Ajánlott témák

ÖTLETEK


Ötlet megnevezése: Kamionosok korlátozása és kompenzálása
Discord név, azonosító: Titokzatos Nber#0176
Ötlet kifejtése: Mindenhol sebességkorlát lenne a kamionosokat illetően (még a magán kamionosok részéről is), hogy ne legyen káosz. Ezzel azoknak az igénye ki lenne elégítve, akiknek a t*kük is tele van az irreálisan közlekedő alapmunkásokkal.

Ez nagy korlátozás, de kapnának is vissza valamit.

Annak érdekében, hogy a hosszabb idő alatt teljesíthető fuvarok miatt ne csökkenjen az egységnyi idő alatt megszerezhető pénz mennyisége, arányosan lehetne megnövelni minden egyes fuvar fizetését. 
Miért gondolod, hogy indokolt a bekerülése?: Korábban többször is, mint most a napokban, volt több olyan topic, ahol az alapmunkásokkal (leginkább a kamionosokkal) kapcsolatosan fejezik ki a nem tetszésüket a játékosok, többnyire a közlekedési móduk miatt.

Ezt a fent említett ötlettel meglehetne oldani, hogy az egész mapon lévő sebességkorlátozás miatt nem közlekednének állat módjára egyes emberek és kompenzálva ezt, fokkal több lenne a fuvarok fizetése. Nyilván arányosítva.

Ezzel a módszerrel úgy gondolom, hogy a kecseke is jóllakik és a káposzta is megmarad. 
Csatolmány(ok): Csatolmányok helye

  • Haha 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet Domino Rodrigez felhasználótól.

50-es korlát is be került nekik mert cryoltak az emberek. Nem kell mégjobban szétcseszni. Jól van úgy ahogy van. Ha az emberek tudnak vezetni eltudják időbe húzni a kormányt stb akkor nem fog senki senkinek neki menni. Nem támogatom. 

Ezzel, hogy "mert cryoltak az emberek", csak szítod mégjobban a feszültséget, ami nem hinném, hogy célnak kellene lenni.
Egyik oldalon elveszünk, másikon visszaadunk. Tehát kár nem történik $-ban, hiszen arányosan meg lenne növelve a fizetés. Aki száguldozni szeretne az ne kamionnal tegye.

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Már így is pusztulat unalmas az 50es zónán belüli közlekedés, nem a sebességgel van baj mert semmivel sem másabb mintha valaki 180-200al szálguldozna egy autóval, azzal van a baj hogy egyes emberek nem tudnak értelmes ember módján közlekedni és vezetni a kamionnal. Ezek a jóképességű emberek miatt nem azokat kéne továbbra sem szivatni akik normálisan végzik a munkájukat. Pl. Számomra nem a pénz a fő lényeg amikor kamionozom, hanem csak úgy szimplán élvezem ahogy megyek fel-le és fuvarozom, nekem teljesen kinyirná az élményt hogyha mint egy csiga kéne végig mennem 70-80al a fuvarjaimat, kb a 2. kör után vinném a bontóba mégha egy dollárt se kapnék érte.

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet lazar0200 felhasználótól.

Már így is pusztulat unalmas az 50es zónán belüli közlekedés, nem a sebességgel van baj mert semmivel sem másabb mintha valaki 180-200al szálguldozna egy autóval, azzal van a baj hogy egyes emberek nem tudnak értelmes ember módján közlekedni és vezetni a kamionnal. Ezek a jóképességű emberek miatt nem azokat kéne továbbra sem szivatni akik normálisan végzik a munkájukat. Pl. Számomra nem a pénz a fő lényeg amikor kamionozom, hanem csak úgy szimplán élvezem ahogy megyek fel-le és fuvarozom, nekem teljesen kinyirná az élményt hogyha mint egy csiga kéne végig mennem 70-80al a fuvarjaimat, kb a 2. kör után vinném a bontóba mégha egy dollárt se kapnék érte.

Akkor viszont a másik oldalról is kaphatnánk már egy pár érvet és megoldásra ötleteket, hogy az mindenkinek jó legyen.

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet lazar0200 felhasználótól.

Már így is pusztulat unalmas az 50es zónán belüli közlekedés, nem a sebességgel van baj mert semmivel sem másabb mintha valaki 180-200al szálguldozna egy autóval, azzal van a baj hogy egyes emberek nem tudnak értelmes ember módján közlekedni és vezetni a kamionnal. Ezek a jóképességű emberek miatt nem azokat kéne továbbra sem szivatni akik normálisan végzik a munkájukat. Pl. Számomra nem a pénz a fő lényeg amikor kamionozom, hanem csak úgy szimplán élvezem ahogy megyek fel-le és fuvarozom, nekem teljesen kinyirná az élményt hogyha mint egy csiga kéne végig mennem 70-80al a fuvarjaimat, kb a 2. kör után vinném a bontóba mégha egy dollárt se kapnék érte.

Akik normálisan közlekednek, azoknak ez nem lesz se hátrány se előny. Legfeljebb előny, azt nézve, hogy több pénzt kapnak. - Mert ugye aki normálisan közlekedik az, nem megy 120-al végig a városon (pd-bank, stb hely környéke)

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet lazar0200 felhasználótól.

A másik topic alatt már kifejtettem, hogy a kamionosok kihelyezése a városból egy elfogadható ötlet, legalábbis a déli részen lévő depokra értve.

Szerintem is ez lenne a megoldás, elvinni őket a városból. Remélem hamar megvalósul. xd

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

 

Just now, lazar0200 said:

A másik topic alatt már kifejtettem, hogy a kamionosok kihelyezése a városból egy elfogadható ötlet, legalábbis a déli részen lévő depokra értve.

Pont most akartam említeni a másik posztból ezt a részt. RL sem kerülnek be a belvárosba nyergesvontató kamionok. Ha igen. az eszméletlen ritka, és útvonalengedély köteles/ célforgalom miatt.. Teljesen jó megoldása lenne a problémának.  Esetleg ún. Kamionmentes övezetek kialakítása is hatásos módszer lehetne rá. Az IC keretek közé terelné a dolgot.

  • Tetszik 2
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet Navas120 felhasználótól.

Ezzel, hogy "mert cryoltak az emberek", csak szítod mégjobban a feszültséget, ami nem hinném, hogy célnak kellene lenni.
Egyik oldalon elveszünk, másikon visszaadunk. Tehát kár nem történik $-ban, hiszen arányosan meg lenne növelve a fizetés. Aki száguldozni szeretne az ne kamionnal tegye.

Nem is az volt a célom evvel, aki magának PP-zi az nem azért PP-zi hogy nehezítve legyen a munkája tudtommal. 

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet Navas120 felhasználótól.

Akik normálisan közlekednek, azoknak ez nem lesz se hátrány se előny. Legfeljebb előny, azt nézve, hogy több pénzt kapnak. - Mert ugye aki normálisan közlekedik az, nem megy 120-al végig a városon (pd-bank, stb hely környéke)

Látom nem ment át a lényeg, hogy tojok a pénzre xD

Azt ne mond hogy nem vágod azt az élvezetet amikor csak mész a pályán chillbe, valami muzsikát hallgatva és lehet alkalom adtán szálguldozva?
Számomra ezt nyirná ki az ha belenne vágva az arcomba hogy "Szevasz Uram, mehetnél 170el is, de rád vágok egy 80as limitet".

  • Köszönöm 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet Domino Rodrigez felhasználótól.

Nem is az volt a célom evvel, aki magának PP-zi az nem azért PP-zi hogy nehezítve legyen a munkája tudtommal. 

Leírtam, hogy egyik oldalról vesznek el tőlük, másik oldalon pedig kapnak.

Sebességkorlátozás képviseli a "vesznek el tőlük" kategóriát és
Nagyobb fizetés (arányosítva az idővel) képviseli a "kapnak" kategóriát.

Mert ugye, azért sietnek, hogy több pénzt szerezzenek, hamar odaérjenek.. Ami a reális közlekedés rovására megy.

És arra is vonatkozik a reális közlekedés aki PP-zett. 

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet Navas120 felhasználótól.

Leírtam, hogy egyik oldalról vesznek el tőlük, másik oldalon pedig kapnak.

Sebességkorlátozás képviseli a "vesznek el tőlük" kategóriát és
Nagyobb fizetés (arányosítva az idővel) képviseli a "kapnak" kategóriát.

Mert ugye, azért sietnek, hogy több pénzt szerezzenek, hamar odaérjenek.. Ami a reális közlekedés rovására megy.

És arra is vonatkozik a reális közlekedés aki PP-zett. 

Az az érzésem hogy te csak pusholod a véleményedet, a többieket nem meghallgatva, négyszer reflektáltam az ellenkezőjét az állitásaidnak, úgyhogy ezáltal feleslegessé vállik hogy bármelyikünk válaszoljon neked a továbbiakban. (nem szeretnék más nevében beszélni, de nekem full ez jön le.)

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet Navas120 felhasználótól.

Leírtam, hogy egyik oldalról vesznek el tőlük, másik oldalon pedig kapnak.

Sebességkorlátozás képviseli a "vesznek el tőlük" kategóriát és
Nagyobb fizetés (arányosítva az idővel) képviseli a "kapnak" kategóriát.

Mert ugye, azért sietnek, hogy több pénzt szerezzenek, hamar odaérjenek.. Ami a reális közlekedés rovására megy.

És arra is vonatkozik a reális közlekedés aki PP-zett. 

Ne haragudj meg kedves Navas120 te láttál a városban egy olyan embert is aki megáll a pirosnál őszintén? Mert én segítek neked én egyet se láttam, ha már itt a reális közelekedésről beszélsz. Szerintem nem az ötlet alfórum lenne erre a megfelelő dolog, hanem IC a rendőrségnek kellene a gyorshajtókat meg az ilyen embereket megfogni. De mindegy én ebből nem akarok vitát, majd a vezetőség eldönti.

Szerkesztve Domino Rodrigez által
Plusz sorok.
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

14 minutes ago, Domino Rodrigez said:

Nem is az volt a célom evvel, aki magának PP-zi az nem azért PP-zi hogy nehezítve legyen a munkája tudtommal. 

Hogy teljesen őszinte legyek, annak szerintem nem szabad mérvadónak lenni, hogy valaki PP-zte a kamiont vagy sem. Ahogy az sem megoldás, hogy full limit legyen állítva rá. Autópályán igenis lehessen cipőzni.

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Oly mindegy h pp vagy dollár, a lényeg hogy nem kell azokat szivatni semmilyen formában akik vagy az idejüket (és rengeteget mert 360k a legnagyobb kamion), vagy az irl pénzüket ölték bele. Találtunk egy ahogy feltűnt mindkét félnek megfelelő megoldást, azt kell megvalósítani, nem balhézni feleslegesen.

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet infamousdelux felhasználótól.

Hogy teljesen őszinte legyek, annak szerintem nem szabad mérvadónak lenni, hogy valaki PP-zte a kamiont vagy sem. Ahogy az sem megoldás, hogy full limit legyen állítva rá. Autópályán igenis lehessen cipőzni.

Hát szerintem meg azért igen is számít hogy xy ember azért vette a kamionját PP-ért vagy több százezer dollárt, hogy haladjon ne keljen egész nap robotolnia etc.. Nem hiába kapnak több pénzt a saját kamionosok mint a nem sajáttal nyomuló emberek. 

  • Tetszik 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

8 minutes ago, Domino Rodrigez said:

Hát szerintem meg azért igen is számít hogy xy ember azért vette a kamionját PP-ért vagy több százezer dollárt, hogy haladjon ne keljen egész nap robotolnia etc.. Nem hiába kapnak több pénzt a saját kamionosok mint a nem sajáttal nyomuló emberek. 

Igazából Pontosan ezt írtam, hogy nem az a lényeg, hogy PP-zve van-e, vagy $$$ ért vette. Én nem ellenség vagyok a témában. Arról beszéltem eddig is, hogy mindkét félnek megfelelő megoldás legyen, és igenis, autópályán lehessen széttiporni lelkét a kamionnak.  De ha újra elolvasod az előző kommentem, abból ez tökéletesen kiderül. 

Szerkesztve infamousdelux által
fogalmazás javítása
  • Tetszik 2
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Helló Nos Korlátozások vannak már így is másik része hogy nem csak pár kamionos képtelen vezetni de vannak olyan autó tulajdonosok is akik nem tudnak rengetegen vannak csak két eset egyik a horgász hall felvásárlótól hajtott ki Tiltó jelzésének ellenére elém másik eset egy benzinkút közelében kis  törpe járgánnyal szépen ki hajtott elém ha kamionosok kapnak korlátozásokat akkor szerintem az autósok is kellene korlátozni másik része hogy azért nem olyan kőnyű vezetni IRL sem kamiont nehezek még szállítmány nélkül is

Kisteherautó: 3,5 tonna

Könnyű teherautó: 7,5 t-ig

Középnehéz teherautó: 12 t-ig

Nehéz teherautó: 40 t-ig, pótkocsival együtt

szerintem mind a két félnek oda kellene figyelnie a másiknak és ha valaki hibás akkor emberségből fizetni a kárt a másiknak

  • Tetszik 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Mezei bérkamionosként mindig figyeltem hogy nehogy problémát okozzak mind a városban, mind vidéken, SŐT még volt hogy ÉN álltam meg segítséget hívni meg ahhoz tartózó RP-t lejátszani. Sőt egy ízben 3-man álltunk meg egy meg segítséget nyújtani és a helyszínen maradtunk amíg az esemény lefolyt. Aki "grinder" az ha jó, ha nem jó az b*szni fog a dologra mert Ő csak nyereségre fog koncentrálni, meg hogy menjen a GDP-je felfele. Bár városban én is szoktam 120-al repeszteni, de a főbb kereszteződéseknél mindig lelassítok, körbenézek és csak utána indulok el, mert mégis csak egy 40 tonnás szerelvénnyel mennék valakinek már csak 60-al, akkor IRL nem köszönne vissza. 

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Most én felteszek egy eszméletlen kérdést..... Mennyit tud keresni egy mezei kamionos és egy saját kamionnal rendelkező játékos, ha RPzik és nem rongyol végig a városon? Mondjatok nekem egy KB számot, de ha ez az óránkénti kereset több mint 2000$ Akkor az ilyen témákat hogy kompenzálás, meg jaj nem lesz pénzem ellehetne felejteni. Addig ameddig az alap munkázók több pénzt harácsolnak össze mint azok akik egy frakció tagjaiként RP szintuációkkal színesítik a szervert addig szerintem nagyban elkéne felejteni azt hogy az alap munkázókat BÁRMIVEL is kompenzálni kellene. 
A hajam tépem ezeket olvasva. Ha nem tetszik az azon játékosoknak hogy undort vált ki az RP közegből amit művelnek akkor lehet menni ETS2 szimulátározni, vagy megtanulni szerepjáték szabályoknak megfelelően játszani. Nem támogatom az ötletet mert szerintem semmit nem kellene kompenzálni semmilyen játékosnak. Aki RPsen vezeti azt a nyomorult kamiont annak semmilyen hátránya nem lesz egyetlen módosításból sem, azokat akiket meg szabályozni kellene azoknak egy kivétel nélküli magas szankcióban részesíteni. Mi szükség van az ilyen játékosokra aki nem RPzni jön föl? Aki meg RPzik azt meg a szabály változtatások úgy sem érinti.

  • Tetszik 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Regisztrálj vagy jelentkezz be, hogy válaszolhass

Csak felhasználóként kommentelhetsz.

Regisztrálj

Légy közösségünk tagja még ma! Csak fél perc.

Regisztrálok

Jelentkezz be

Már van felhasználód? Lépj be!

Bejelentkezek
×
×
  • Új létrehozása...