Ugrás a tartalomhoz

Fegyverek tisztítása


CheatR

Ajánlott témák

Ötlet megnevezése: fegyverek tisztítása
Discord név, azonosító: CheatR#0420
Ötlet kifejtése:
  Fegyverek tisztítása
     az elképzelésem: lenne egy hp-ja, ami lövés után lentebb megy. Egy bizonyos százalék alatt beragadhat a golyó valamennyi eséllyel, 0%-nál pedig tönkre megy (akár csak egy alkatrésze)
                               A tisztítása: Fegyverboltból kéne venni egy fegyvertisztító készletet, amit bárhol lehet használni, de sokáig tart
Miért gondolod, hogy indokolt a bekerülése?: Többet kéne foglalkozni a fegyverekkel, nem csak lőni kéne velük
Csatolmány(ok): -

  • Tetszik 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Remélem senki nem veszi támadásnak ezt, de szerintem nincs szükség ilyen és ehhez hasonló rendszerekre, ahol a script gondolkozik a játékosok helyett, mert ez a kreativitás rovására megy. Tehát arra gondolok, hogy jelen esetbe valaki ne azért RP-zze a fegyver takarítást, mert egy script azt mondja neki, hogy csináld. Illetve ezt más helyzetekre is tovább lehet gondolni, például ne csak akkor vigye el az ember az autóját egy olajcserére, szűrőcserére vagy bármi hasonlóra, ha ténylegesen van egy mehanika ami miatt fontos, vagy ne csak akkor RP-zzen valaki megfázást vagy valami betegséget ha van rá írva egy script ami jelzi feléd, hogy "beteg vagy". Szóval a lényeg az, hogy ha valaki úgy érzi, hogy úgy realisztikus, hogy néha ki kéne takarítani a fegyvert, akkor csinálja, mert jó ötlet és ad egy +-t a fegyvertartáshoz, de nem gondolom azt, hogy scriptet írni rá érdemes.

  • Köszönöm 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Valóban az lenne a legcsodálatosabb, ha a hazai RolePlay-szcénában az emberek hajlandóak lennének kezdeni magukkal valamit (nyilván tisztelet a kivételnek), és megpróbálnának egy picit tovább látni az orruk hegyénél, de banyek, be kell látni, hogy sajnos ez több is, mint egy fenékig optimista vízió. 100 esetből 10x fordul elő nagyon maximum, személyenként, hogy valami hasonló indíttatásból az ember produkálni kezdje magát, az meg ugye nem valami nagy arány. Pedig kibaszott pöpec lenne, ha random leülne valaki, mondjuk egy alvilági koma, elkezdené tisztítgatni a fegyverét, miközben a bajtársaival dumál, vagy a nője cumizza, vagy akàrmi. Hát mekkora flash?!

Én speckó amondó vagyok, hogy amennyiben megvalósítható, igenis kerüljenek be színesebbnél színesebb, ötletes, eddig nem sok helyen látott scriptek, amik bár lehet, hogy a játékélményhez nem feltétlen tesznek hozzá (az én esetemben mondjuk pont hozzátenne), de ettől függetlenül realisztikusabban hatna az egész, és tényleg azt érezhetnék a játékosok, hogy tyű, bakker, ez de gizda ötlet, kurva jó, hogy megcsinálták! Mert nyilván, az ilyen egyediségekre szükség van. A Red Dead Redemptionben is milyen vagány volt már a kivitelezés, nem?

Fasza lenne, ha a fegyver teljesítménye a használtsági szintjéhez mérten tudna romlani, amit egyébként bizonyos módok véghezvitelével, a megfelelő módon kezelni lehetne. Szerintem ez egy baromi jó ötlet! Csak azért, mert valamit meg lehet oldani RP -vel is, az nem egyenesen arányos azzal, hogy script-ügyileg ne lenne rá szükség, vagy ne tenne hozzá a szerepjáték-élményhez! Már pedig ha valami, akkor első körben EZ egy kétség kívül használható ötlet. Azzal, hogy ez, az, vagy amaz a script a kreativitást öli ki a játékosokból, szerintem csacsiság. Az új generációs arcok amúgy sem a textre kapják fel elsőnek a fejüket, másodrészt aki kreatív, az a meglévő scriptek fejében is kreatív marad, harmadrészt vagy 5 éve nevelődött ki az a generáció (megint csak tisztelet a kivételnek),  akik basznak az egész kreativitásra. Ők nem fogják elkezdeni RP -zni a fegyvertisztítást, vagy bármi hasonlót. Pokoli kimondani, de szerintem ilyen szempontból az újabb generációs Roleplayerek valamelyest könnyebben elkurvultak, így hát utat kell mutatni nekik. Már pedig, ha bizonyos scriptek ügyesen, a RolePlay tudást is bevonva jelennek meg a szerveren, az szerintem pont ahhoz vezetne, hogy akik egy picit el vannak veszve, megtalálják a VALÓS RolePlayhez vezető utat. 

Szerkesztve EyezOfAPsycho által
  • Tetszik 3
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Ez nem feltétlen a DayZ-ben visszatérő dolog, hogy a fegyvereket karbantartani kell, esetleg müködési hibát generál (Kivéve a revó, mert az csak max rossz állapot és rossz töltény tudja befolyásolni). Tény hogy a Red Dead-ben egész pofásan sikerült kivitelezni, lehet hogy csak egy "szkript lenne, ami más helyett dolgozik", de sok dolog már annyira monoton lett a legtőbb helyen hogy egyszerűen kevés a rés amivel lehet "többet mutatni". Meglátjuk hogy esetleg a Fejlesztőknek/Menedzsment-nek lesz-e valami hozászolása 

  • Tetszik 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet the_miller felhasználótól.

Az a baj, hogy ez is ugyan az mint a "kaja és pia csík", avagy az éhség és szomjúság bullshit. Mert hogy "aZ rEáLiS".
Azzal is ugyan ez a baj, mint a most felvetett ötletnél: Csak idegesítő és nem ad hozzá az élményhez. 

A kaja és pia értelmét én sem találom kb mióta létezik, de a fegyver elhasználódását, annak a karbantartási szükségleteit egyértelműen igen, ezért nem is értem teljesen, mi baj lenne a rendszerrel. Nyilván nem a fegyverek tisztítása lenne a legizgalmasabb dolog a szerveren lévő dolgok közül, de ugyanakkor az sem okés, hogy 1000 éven át tunkolok a fegyveremmel éjjel-nappal, mert 0,0% -ban befolyásolja az a stuki életét, és nyilván következménye sem lesz neki, hisz örökéletű a HP -ja. Valamit-valamiért alapon kellene szerintem működnie. Ha használod, akkor bizony az látszódjon meg rajta, kelljen valamit kezdened vele. Elvégre azt sem lehet erre az esetre mondani, hogy haszontalan, mint például az evés-ivás esetében, hisz ha odafigyelsz a fegyvered állapotára, akkor az pontosabb, gyorsabb lesz. Sőt, tovább megyek - egyből a piacra is hatna, hiszen lehetne válogatni a szar, középszar, meg a normális minőségű fegyverek között. Nem pedig az lenne, hogy bármelyiket megvehetem, mert tök ugyan olyan az összes, neked meg annyiba kellene adnod, mint Gipsz Jakabnak, csak, mert ő levitte az árakat, amúgy meg szarik az egészbe. 

  • Tetszik 2
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

A helyzet az, hogy a kaja meg élet csík is a játékosok idegesítésére szolgál, ugyanúgy mint az olajcsere. Nem attól lesz RP szerver az RP szerver, hogy nekem ki kell cseréljem az olajat az autómban minden 499 km után. A fegyver az legyen fegyver, legyen sorozatszáma, legyen külön töltény bele aztán lehessen vele lőni, ne kelljen takarítani, ne kelljen újra kovácsolni öt táranként (+ a mai fegyverek évtizedeket képesek átélni bármilyen takarítás nélkül, olajozod aztán mész mint a gép), az élményhez valószínűleg semmit se adna hozzá, ergo; felesleges.

 

 

Szerkesztve Pufika által
  • Tetszik 2
  • Köszönöm 4
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

  • 2 héttel később...
Idézet EyezOfAPsycho felhasználótól.

A kaja és pia értelmét én sem találom kb mióta létezik, de a fegyver elhasználódását, annak a karbantartási szükségleteit egyértelműen igen, ezért nem is értem teljesen, mi baj lenne a rendszerrel. Nyilván nem a fegyverek tisztítása lenne a legizgalmasabb dolog a szerveren lévő dolgok közül, de ugyanakkor az sem okés, hogy 1000 éven át tunkolok a fegyveremmel éjjel-nappal, mert 0,0% -ban befolyásolja az a stuki életét, és nyilván következménye sem lesz neki, hisz örökéletű a HP -ja. Valamit-valamiért alapon kellene szerintem működnie. Ha használod, akkor bizony az látszódjon meg rajta, kelljen valamit kezdened vele. Elvégre azt sem lehet erre az esetre mondani, hogy haszontalan, mint például az evés-ivás esetében, hisz ha odafigyelsz a fegyvered állapotára, akkor az pontosabb, gyorsabb lesz. Sőt, tovább megyek - egyből a piacra is hatna, hiszen lehetne válogatni a szar, középszar, meg a normális minőségű fegyverek között. Nem pedig az lenne, hogy bármelyiket megvehetem, mert tök ugyan olyan az összes, neked meg annyiba kellene adnod, mint Gipsz Jakabnak, csak, mert ő levitte az árakat, amúgy meg szarik az egészbe. 


A fegyver 'romlásnak' akkor van értelme, hogyha ki akarjuk vezetni a fegyvereket a szerverről. De erre szerintem meg megint más módszert "kell" (bár inkább használnám a "lehet" jelzőt) használni.

Szerkesztve the_miller által
  • Köszönöm 2
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Pont én szoktam mondani, hogy ne vétózzunk egy ötletet csak azért, mert egyes játékosok visszaélnének vele. Viszont a legtöbb magyar szerveren azt láttam, hogy az ehhez hasonló rendszerek egyáltalán nem biztosítanak rp szituációkat egy idő után. Pont az ellenkezőjét érik el ezek általában, mint amiért elkészülnek. A rendszer egy idő után monoton lesz, a legtöbb játékos pedig 4-5 alkalomnál többször nem fogja rp-zni a folyamatot, egyszerűen rp-t skippelve elvégzi a script által elvárt folyamatot, aztán megy a dolgára. 

A fegyverek amortizációjának ebben a formában nem látom semmi értelmét. Láttam olyan szervert, ahol halálkor nem veszett el az inventoryban lévő fegyver, ezért gyakorlatilag szinte ez volt az egyetlen rendszer, ami biztosította a fegyverek számának csökkenését. Ennek a célnak sem felelt meg, gondolom nem véletlenül. Ez a százalékos rendszer teljesen sematikus, na meg irreális is. 

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

  • 1 hónappal később...

Az a baj ezzel, hogy felesleges ezt megvalósítani. Volt már több roleplay szerveren ehez hasonló ötlet, mindig csak a baj volt belőle, legalább ezt kerüljük el, ha lehetséges. Tartózkodom!

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Regisztrálj vagy jelentkezz be, hogy válaszolhass

Csak felhasználóként kommentelhetsz.

Regisztrálj

Légy közösségünk tagja még ma! Csak fél perc.

Regisztrálok

Jelentkezz be

Már van felhasználód? Lépj be!

Bejelentkezek
×
×
  • Új létrehozása...