Ugrás a tartalomhoz

Pickpocket


Ajánlott témák

Ötlet megnevezése: Pickpocket
Discord név, azonosító: Kriszh#7724
Ötlet kifejtése: Skill based kizsebelés rendszer. Kb olyasmire gondolok, mint ami a "Kingdom Come: Deliverance" játékban van (lentebb videó link annak aki nem ismeri).

Amire én gondoltam így hírtelen mint kivitelezés:

A lényege annyi lenne, hogy odamész egy játékoshoz közel, akkor be tudod nyomni hogy "/pickpocket [id] " és megjelenik egy minigame. Eléd terül az adott ember inventory-ja, de egyik slotban sem tudod, hogy mi van, csak ha odalépegetsz a nyíl billentyűkkel és "felfeded". A pénzét(vagy annak x százalékát) mondjuk egy random slotba tenné a rendszer, hogy fair legyen az is. A minigamenek magának lenne egy timerje is, ami ha letelik, mielőtt kilépegetsz a felületből, akkor rádzárja az egészet, és kiír egy automatikus RP sort a fejed fölé, plusz egy értesítést az áldozat képernyőjén. Ha viszont kilépsz időben, akkor nem ír semmit ki (mg elkerülése végett), és mehetsz a dolgodra a loottal. Természetesen ennek lehetne egy pl 20 perces timeoutja áldozatonként két zsebelés közt, hogy ne lehessen vele szétspamelni egy embert amíg mindene eltűnik. 

A hangsúly azon van, hogy sikeres zsebelés esetén az áldozat csak akkor tudjon róla, hogy az egész megtörtént, ha észreveszi hogy hiányzik valami az inventoryjából. (Mint ahogy ez a valóságban lenne. 1-es villamossal járok, tudom miről beszélek) 

Miért gondolod, hogy indokolt a bekerülése?: Tökéletesen ki tudnák használni a kisebb szinten mozgó "illegálosok", bulikon sem érné meg annyira az AFK táncolás, és úgy en bloc tudna jó szituációkat szülni, ha fair a rendszer. 

Csatolmány(ok): https://youtu.be/LDrAHjvHamo

  • Tetszik 3
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet GábrisVagyok felhasználótól.

Aztán meg az lenne hogy mindenki inkább lepakol a kocsiba minden értéket nehogymá kirabolják 😄 

Még mindig jobb, mint amikor az ember minden cuccát meg a $200.000 kpját a zsebében viszi a buliba

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Egyébként minden viccet félre téve én egyáltalán nem látom validitását egy text roleplay szerveren mivel egy játékos sem NPC és megvan a joguk a mozgáshoz, azt meg nem tilthatod meg neki, hogy amíg te pickopocketeled addig ne mozogjon. Viszont egy ilyen rendszer időt vesz igénybe, így ha ennek tudatában van valaki akkor mint azonos pólusú mágnesek fogják egymást taszítani az emberek és ahogy megáll melletted valaki te egyből odébb sétálsz. Őszintén szólva gyanús is lenne ha valaki megállna mellettem és csak nézne közelről, még a rendszer  hiányában is frusztráló tud lenni. Azt pedig nem szeretném, hogy csak a parancs beírásáig kéne az illetőnek a közeledben maradnia mert akkor kedves grindset úriemberek bebindelik a parancsot és csak az id-d teszik mögé vágólapra és elsétálnak melletted majd 500m-es távolságból kilopja a zsebedből a telefonodat mint egy kuruzsló jedi, berántja a markába.

 

Nem tartom rossz ötletnek összességében, mert kell a változatosság és kell a rizikó de egy ilyen rendszer amit te leírtál szerintem nem illik bele a text környezetbe.

Szerkesztve Gregory által
  • Tetszik 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Kriszh… kerlek ne…

Maradjunk annal, hogyha valaki zsebelest akar RP-zni, akkor az csinalja RP-vel, mivel ha ez bekerulne garantalom neked, hogy Los Santos lakossaga lenne az uj Thieves Guild csak Khajit-ok nelkul.

  • Tetszik 1
  • Köszönöm 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet ghostface felhasználótól.

Kriszh… kerlek ne…

Maradjunk annal, hogyha valaki zsebelest akar RP-zni, akkor az csinalja RP-vel, mivel ha ez bekerulne garantalom neked, hogy Los Santos lakossaga lenne az uj Thieves Guild csak Khajit-ok nelkul.

Ha rpvel mész oda valakihez akkor az esetek kilencven százalékában az az eredmény, hogy: "jajj, most pont megfordulnék, mert valamit megnézek ami a másik irányban van. Ohh, pont túrják a zsebeimet, micsoda véletlen"

És ezt tudjuk mindannyian

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet Kriszh felhasználótól.

Ha rpvel mész oda valakihez akkor az esetek kilencven százalékában az az eredmény, hogy: "jajj, most pont megfordulnék, mert valamit megnézek ami a másik irányban van. Ohh, pont túrják a zsebeimet, micsoda véletlen"

És ezt tudjuk mindannyian

Amig nem tudnak veszteni az emberek, addig meg vegkepp felesleges. Mivel itthon a normalis karakteralakitas eszemeletneul ritka (mert ugye /do mar ismerik egymast minden ck utan), addig ez a script sem lenne igenyesen hasznalva. Ezt mar leirtam az elozo kommentemben.

  • Tetszik 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Ötletesnek tűnik, vegyes érzések kavarognak bennem. Maradok annál, hogy magyar communitybe ez nem építhető be, mert felettem is leírták, hogy nem feltétlen tudnak veszíteni az emberek. Nem igazán támogatom jelen esetben..

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Egyébként igaz, hogy az emberek nem tudnak a szerveren veszíteni, de erre nem az a megoldás, hogy kivesszük a "player-t" minden fajta káros interakcióból és fiktív személyekkel helyettesítjük. Rákell szoktatni az embereket a vereségre, mert jelenleg nem lehet se egy átverést, se egy rablást megejteni problémák nélkül. 

Másfelől lenne végre lehetősége a kisebb stílű bűnözőknek is. Ezek miatt támogatom. 

  • Tetszik 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet Benji felhasználótól.

Egyébként igaz, hogy az emberek nem tudnak a szerveren veszíteni, de erre nem az a megoldás, hogy kivesszük a "player-t" minden fajta káros interakcióból és fiktív személyekkel helyettesítjük. Rákell szoktatni az embereket a vereségre, mert jelenleg nem lehet se egy átverést, se egy rablást megejteni problémák nélkül. 

Másfelől lenne végre lehetősége a kisebb stílű bűnözőknek is. Ezek miatt támogatom. 

Ez a kijelentés azért meglehetősen erős ahhoz mérten, hogy amikor 2v1 -ben megverjük a karakteredet - aki ráadásul kezdeményezte a bunyót -, aztán az majd' összeszarván magát, a bordáit fájlalva elkocsikázik a spanjával, hogy úgy 2 perc múlva felbukkanjon, és kerítéseken átugrálva, szaladgálva lövöldözze szét magát, de amúgy abszolút egyetértek azzal, amit írsz!

  • Zavarodott 2
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Idézet EyezOfAPsycho felhasználótól.

Ez a kijelentés azért meglehetősen erős ahhoz mérten, hogy amikor 2v1 -ben megverjük a karakteredet - aki ráadásul kezdeményezte a bunyót -, aztán az majd' összeszarván magát, a bordáit fájlalva elkocsikázik a spanjával, hogy úgy 2 perc múlva felbukkanjon, és kerítéseken átugrálva, szaladgálva lövöldözze szét magát, de amúgy abszolút egyetértek azzal, amit írsz!

Valótlan dolgokat írsz egy olyan ötlet alá, ahol ez egyáltalán nem releváns. Sajnálom, hogy egy pár hónapos eset mai napig szálka benned. 

  • Köszönöm 1
  • Haha 1
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

Alapvetően egy nem rossz elképzelés, de ezzel tényleg az lenne a baj, hogy azok a karakterek is, illetve többségében azok zsebelnének, akik amúgy sportkocsival érkeznek meg. Nagyon minimális az a réteg, akikre ez a script szabva lenne az én meglátásom szerint. GF jól írta, ezzel csak egy tolvajvárossá alakulna los santos.

Nyilván az is probléma, hogy az emberekben ez felkavarná a feszültséget, mert ahogy írtátok nem szeretnek veszíteni. Ez egy olyan szociális szokás nálunk, amit lehet mérsékelni, de eltüntetni nem. Ezzel pedig nem segítenénk szerintem ezen az ügyön, ettől független igazatok van, hogy nem szabad csak emiatt eldobni valamit, de ez több irányból is negatív hatással lenne a játékmenetre. Nem tudom támogatni.

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

  • Fejlesztő

Az ilyes fajta rendszernek inkább a hátrányát látjuk, mint előnyét.

Ahogy itt korábban leírták, több mint valószínűleg a játékosok inkább eltávolodnának és félnének egymástól, mert úgymond bárki bármikor kizsebelheti és ez most csak egy pont amit meg tudok említeni.

Régebbi szerverekn SA-MP-on is voltak ilyesmi rendszerek, nem tapasztaltam vele semmi pozitívat.

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

  • Lucio lezárta ezt témát
Vendég
A téma le van zárva, így nem szólhatsz hozzá!
×
×
  • Új létrehozása...