-
-
OctansV 2.0 - új kezdet.
Kedves Játékosok! Az OctansV 2023 nyarán történt tulajdonosváltása megújult lendületet, új ötleteket és más szemléletet hozott a szerver életébe. A továbbiakban is nagy hangsúlyt fektetünk a minőségi szerepjátékra, viszont számos más területen megújulunk.
Mik a főbb változások?
- Nem lesznek havi/negyedéves/féléves nagy updatek, helyette a fejlesztés folyamatosan megy a háttérben, és amint elkészültünk egy rendszerrel vagy frissítéssel, be fog kerülni
- A vezetőség, a csapattagok, a leaderek és bármilyen felelős pozícióban lévő személy mind a saját érdemeik, megbízhatóságuk és hozzáállásuk révén kerülnek be és jutnak feljebb. Ennek a rendszerét úgy alakítottuk ki, hogy teljesen visszaélés-mentesen tudjon működni.
- A fejlesztéseknél a következő pontokat vesszük figyelembe: hány játékost érint / milyen a várható hatásfok / szórakoztató-e / skálázható-e
- Felállításra került 3 menedzsment csapat, akik különböző területekért felelnek (erről később bővebben)
- + rengeteg újdonság a scriptben
Több száz órányi alapozás és fejlesztés után már látjuk a nyitás várható idejét, erről idejében tájékoztatunk mindenkit! A megnyitó hetet pedig érdemes várni, mert olyan dolgokkal készülünk, amit egyik RP szerveren sem láthattatok még. Ez vonatkozik a szerverre és a való életre is.
Köszönjük a töretlen kitartásotokat a szerver mellett!- Weeno
-
Köszöntünk az OctansV fórumán!
Böngéssz bátran, fórumozz, legyél a közösségünk teljesértékű tagja.
A fórumon találhatod meg szerverünk alapvető építőköveit, így többek között:
- szerverszabályzatot, Facefinder szabályzatot, Discord szabályzatot, és a fórum szabályzatát is,
- itt adhatsz ötleteket a szerver továbbfejlesztéséhez,
- itt jelenthetsz hibákat, amiket a szerveren tapasztaltál,
- írhatsz karaktertörténetet, olvashatsz leírásokat, tanulmányozhatod a szerver környezetét,
- és még rengeteg egyebet.
Fedezd fel a fórumunkat!
-
Legutóbbi hozzászólások
-
1
MexiKart - Paco Jimenez
VÁLASZ CÉGBEJEGYZÉSRE IRÁNYULÓ KÉRELEMRE Tisztelt Paco Jimenez, Ezúton értesítjük Önt, hogy cégbejegyzésre irányuló kérelmét sikeresen feldolgoztuk. A benyújtott dokumentumban szereplő adatokat alapos ellenőrzés tárgyává tettük, és megállapítottuk, hogy azok megfelelnek a vonatkozó jogszabályoknak és előírásoknak, melynek értelmében azt hivatalosan is jóváhagyjuk. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a folyamat teljességének biztosítása érdekében további lépések szükségesek. Kérem, hogy az alábbi intézkedéseket hajtsa végre, az ezekkel kapcsolatos dokumentumok szkennelt másolatát pedig elektronikus úton válaszlevél formájában küldje meg: Tulajdonjogot/haszonélvezeti jogot/használati jogot igazoló magánokirat a vállalkozás telephelyéül szolgáló épület/ingatlan/terület felett. A Los Santos Fire Department (LSFD) által kiállított tűzvédelmi-és biztonsági engedély a vállalkozás telephelyének vonatkozásában. Amennyiben további kérdései merülnének fel, kérem, ne habozzon felvenni velem a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken: @varga. Annie Linehan - City Controller of Los Santos Telefonszám: 552366 E-mail cím: [email protected] (( Discord: )) m3zii_ Együttműködését köszönjük és értékeljük! City of Los Santos -
0
Ink Inc. - Zander Jorgansen
Business Certification Form (BCF) Bejelentő neve: Zander Jorgansen Bejelentő érvényes lakcíme: 7 Mirror Park Blvd., #2009 Los Santos, San Andreas. Bejelentő születési helye és ideje: Lillestrom, Norway, 25.03.1991. Bejelentő édesanyjának neve és születési ideje: Astrid Moller, 01.05.1971. Bejelentő elérhetősége((IG tel. + discord)): 531001 ((Zs0olt)) Bejelenteni kívánt jogi entitás megnevezése: Bejelenteni kívánt jogi entitás formája (megjelölni szükséges) Sole Proprietorship/General Partnership/Limited Partnership/Limited Liability Company Bejelenteni kívánt jogi entitás birtokhányadának megállapítása név és részesedés megjelölésével: Zander Jorgansen, 100% Bejelenteni kívánt jogi entitás foglalkozási köre: Szépségipari vállalkozás. Bejelenteni kívánt jogi entitás induló foglalkoztatottak száma: Két fő. (Tulajdonos és egy foglalkoztatott.) Bejelenteni kívánt jogi entitás meghatározott alaptőkéje (mely eltérhet a minimum 50.000$ összegtől): $50.000 Bejelenteni kívánt jogi entitás székhelye (,telephelye(i), amennyiben van): 3011, Hawick Ave. #2334 Los Santos, San Andreas. Bejelenteni kívánt jogi entitás bejegyzett bankszámlaszáma: 1080711 (Bejelentő) nyilatkozom, hogy a sablonban megjelölt adatok a valóságnak megfelelnek, büntetőjogi felelősségem tudatában azok hitelességét igazolom. Zander Jorgansen 24.04.2024 -
1
Felhívás Elektronikus Ügyintézésre (24/APR/2024)
Elérhetőségeink: @Krikki Antonio Carlovezzo - Mayor of Los Santos Telefonszám: 680695 E-mail cím: [email protected] @varga. Annie Linehan - City Controller of Los Santos Telefonszám: 552366 E-mail cím: [email protected] (( Discord: )) m3zii_ (( A frakció Discord szervere: https://discord.gg/VeMcgMNkJ9 )) -
1
Felhívás Elektronikus Ügyintézésre (24/APR/2024)
Felhívás Elektronikus Ügyintézésre Tisztelt Lakosság! Figyelembe véve a technológiai fejlődés dinamikáját és az ügyintézés hatékonyságára irányuló növekvő igényeket, szeretnénk értesíteni Önöket, hogy hivatalunk lehetőséget nyújt az elektronikus cégbejelentési eljárásokra, az ügyfelek kényelmének és az adminisztrációs hatékonyság növelése érdekében. Ezen céllal bevezettük az elektronikus ügyintéző rendszert (e-ÜR), mely ma hivatalosan elindult, és a hagyományos, papíralapú eljárásokat fokozatosan digitális platformra helyezi át. Az e-ÜR stratégiai célja az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása, valamint az adminisztratív terhek csökkentése mind az ügyfelek, mind pedig az illetékes hatóságok számára. Az új rendszer lehetővé teszi lakosainknak, hogy dinamikusan, elektronikus úton nyújtsák be és kövessék nyomon cégbejelentési formanyomtatványaikat és azok aktuális állapotát, így gyorsabb és kényelmesebb módon intézhetik vállalkozásukkal kapcsolatos ügyeiket, megkerülve a személyes ügyintézést. Az elektronikus rendszer élesítésével párhuzamosan kérjük ügyfeleinket, hogy az új online platformot részesítsék előnyben a papíralapú módszerekkel szemben. Az e-ÜR segítségével az ügyek gyorsabban és hatékonyabban intézhetők. Célunk a digitalizáció előnyeinek kihasználásával az ügyintézés folyamatának optimalizálása és az ügyfelek számára nyújtott szolgáltatások magasabb szintre emelése. Fontos hangsúlyozni, hogy az elektronikus cégbejelentési rendszer kizárólagos használata kötelező lesz mind az új vállalkozások alapítása során, mind a már meglévő cégek esetében, ezzel biztosítva az eljárások egységes és átlátható menedzsmentjét. Amennyiben kérdéseik vagy nehézségeik merülnének fel az új rendszerrel kapcsolatban, kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot a feltüntetett elérhetőségeken. Munkatársaink rendelkezésre állnak, hogy segítsék Önöket az átállás folyamatában és az esetleges problémák megoldásában. Az alábbiakban bemutatjuk a szükséges lépéseket: Dokumentum benyújtása: Az első lépés a szükséges dokumentumok elektronikus benyújtása az e-ÜR platformon keresztül. A rendszer lehetővé teszi a dokumentumok digitalizált formában történő csatolását, ami felgyorsítja az adminisztratív folyamatot és minimalizálja az esetleges hibák lehetőségét. https://forum.octans.hu/forums/topic/6247-business-certification-form-bcf/#comment-24361 Kapcsolatfelvétel egy ügyintézővel: Miután az ügyfél benyújtotta a szükséges dokumentumokat, kapcsolatfelvételre kerül sor egy dedikált ügyintézővel, aki készségesen áll az Ő rendelkezésére, hogy segítsen az esetleges kérdésekben, vagy akár telefonon és e-mailen keresztül is felveheti velük a kapcsolatot. Kéréseknek való elégtétel és ellenőrzés: A folyamat utolsó szakaszában ügyintézőnk átvizsgálja a dokumentumokat és ellenőrzi azokat a jogi előírásoknak való megfelelés szempontjából. Az illetékes személyek dinamikusan és hatékonyan reagálnak az esetleges kérésekre vagy módosítási igényekre. Célunk, hogy hivatalunk részéről minden bejelentés három napon belül megoldásra kerüljön. Továbbá, tiszteletteljesen megkérünk minden érintett személyt és intézményt, hogy fordítsanak figyelmet az e-Ügyintézési Szabályzat frissített változatára, és gondosan alkalmazzák annak tartalmát. A szabályzat célja, hogy meghatározza az elektronikus ügyintézésre vonatkozó pontos szabályokat és eljárásokat. Elektronikus Ügyintézési Szabályzat -
14
-
-
Felhasználói statisztika