-
-
OctansV 2.0 - új kezdet.
Kedves Játékosok! Az OctansV 2023 nyarán történt tulajdonosváltása megújult lendületet, új ötleteket és más szemléletet hozott a szerver életébe. A továbbiakban is nagy hangsúlyt fektetünk a minőségi szerepjátékra, viszont számos más területen megújulunk.
Mik a főbb változások?
- Nem lesznek havi/negyedéves/féléves nagy updatek, helyette a fejlesztés folyamatosan megy a háttérben, és amint elkészültünk egy rendszerrel vagy frissítéssel, be fog kerülni
- A vezetőség, a csapattagok, a leaderek és bármilyen felelős pozícióban lévő személy mind a saját érdemeik, megbízhatóságuk és hozzáállásuk révén kerülnek be és jutnak feljebb. Ennek a rendszerét úgy alakítottuk ki, hogy teljesen visszaélés-mentesen tudjon működni.
- A fejlesztéseknél a következő pontokat vesszük figyelembe: hány játékost érint / milyen a várható hatásfok / szórakoztató-e / skálázható-e
- Felállításra került 3 menedzsment csapat, akik különböző területekért felelnek (erről később bővebben)
- + rengeteg újdonság a scriptben
Több száz órányi alapozás és fejlesztés után már látjuk a nyitás várható idejét, erről idejében tájékoztatunk mindenkit! A megnyitó hetet pedig érdemes várni, mert olyan dolgokkal készülünk, amit egyik RP szerveren sem láthattatok még. Ez vonatkozik a szerverre és a való életre is.
Köszönjük a töretlen kitartásotokat a szerver mellett!- Weeno
-
Köszöntünk az OctansV fórumán!
Böngéssz bátran, fórumozz, legyél a közösségünk teljesértékű tagja.
A fórumon találhatod meg szerverünk alapvető építőköveit, így többek között:
- szerverszabályzatot, Facefinder szabályzatot, Discord szabályzatot, és a fórum szabályzatát is,
- itt adhatsz ötleteket a szerver továbbfejlesztéséhez,
- itt jelenthetsz hibákat, amiket a szerveren tapasztaltál,
- írhatsz karaktertörténetet, olvashatsz leírásokat, tanulmányozhatod a szerver környezetét,
- és még rengeteg egyebet.
Fedezd fel a fórumunkat!
-
Legutóbbi hozzászólások
-
1
Felhívás Elektronikus Ügyintézésre (24/APR/2024)
Elérhetőségeink: @Krikki Antonio Carlovezzo - Mayor of Los Santos Telefonszám: 680695 E-mail cím: [email protected] @varga. Annie Linehan - City Controller of Los Santos Telefonszám: 552366 E-mail cím: [email protected] (( Discord: )) m3zii_ (( A frakció Discord szervere: https://discord.gg/VeMcgMNkJ9 )) -
1
Felhívás Elektronikus Ügyintézésre (24/APR/2024)
Felhívás Elektronikus Ügyintézésre Tisztelt Lakosság! Figyelembe véve a technológiai fejlődés dinamikáját és az ügyintézés hatékonyságára irányuló növekvő igényeket, szeretnénk értesíteni Önöket, hogy hivatalunk lehetőséget nyújt az elektronikus cégbejelentési eljárásokra, az ügyfelek kényelmének és az adminisztrációs hatékonyság növelése érdekében. Ezen céllal bevezettük az elektronikus ügyintéző rendszert (e-ÜR), mely ma hivatalosan elindult, és a hagyományos, papíralapú eljárásokat fokozatosan digitális platformra helyezi át. Az e-ÜR stratégiai célja az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása, valamint az adminisztratív terhek csökkentése mind az ügyfelek, mind pedig az illetékes hatóságok számára. Az új rendszer lehetővé teszi lakosaink számára, hogy dinamikusan, elektronikus úton nyújtsák be és kövessék nyomon cégbejelentési formanyomtatványaikat és azok aktuális állapotát, így gyorsabb és kényelmesebb módon intézhetik vállalkozásukkal kapcsolatos ügyeiket, megkerülve a személyes ügyintézést. Az elektronikus rendszer élesítésével párhuzamosan kérjük ügyfeleinket, hogy az új online platformot részesítsék előnyben a papíralapú módszerekkel szemben. Az e-ÜR segítségével az ügyek gyorsabban és hatékonyabban intézhetők. Célunk a digitalizáció előnyeinek kihasználásával az ügyintézés folyamatának optimalizálása és az ügyfelek számára nyújtott szolgáltatások magasabb szintre emelése. Fontos hangsúlyozni, hogy az elektronikus cégbejelentési rendszer kizárólagos használata kötelező lesz mind az új vállalkozások alapítása során, mind a már meglévő cégek esetében, ezzel biztosítva az eljárások egységes és átlátható menedzsmentjét. Amennyiben kérdéseik vagy nehézségeik merülnének fel az új rendszerrel kapcsolatban, kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot a feltüntetett elérhetőségeken. Munkatársaink rendelkezésre állnak, hogy segítsék Önöket az átállás folyamatában és az esetleges problémák megoldásában. Az alábbiakban bemutatjuk a szükséges lépéseket: Dokumentum benyújtása: Az első lépés a szükséges dokumentumok elektronikus benyújtása az e-ÜR rendszerén keresztül. A rendszer lehetővé teszi a dokumentumok digitalizált formában történő csatolását, ami felgyorsítja az adminisztratív folyamatot és minimalizálja az esetleges hibák lehetőségét. https://forum.octans.hu/forums/topic/6247-business-certification-form-bcf/#comment-24361 Kapcsolatfelvétel egy ügyintézővel: Miután az ügyfél benyújtotta a szükséges dokumentumokat, kapcsolatfelvételre kerül sor egy dedikált ügyintézővel, aki készségesen áll az ügyfél rendelkezésére, hogy segítsen az esetleges kérdésekben, vagy akár telefonon és e-mailen keresztül is felveheti velük a kapcsolatot. Kéréseknek való elégtétel és ellenőrzés: A folyamat utolsó szakaszában ügyintézőink átvizsgálják a dokumentumokat és ellenőrzi azokat a jogi előírásoknak való megfelelés szempontjából. Az illetékes személyek dinamikusan és hatékonyan reagálnak az esetleges kérésekre vagy módosítási igényekre. Célunk, hogy hivatalunk részéről minden bejelentés három napon belül megoldásra kerüljön. Továbbá, tiszteletteljesen megkérünk minden érintett személyt és intézményt, hogy fordítsanak figyelmet az e-Ügyintézési Szabályzat frissített változatára, és gondosan alkalmazzák annak tartalmát. A szabályzat célja, hogy meghatározza az elektronikus ügyintézésre vonatkozó pontos szabályokat és eljárásokat. Elektronikus Ügyintézési Szabályzat -
14
-
1
Discord unban
Szervusz @Csipesz! A banodat feloldottam és dm-ben küldöm a feltételeket ezzel kapcsolatosan. -
5
-
-
Felhasználói statisztika