Ugrás a tartalomhoz

Dorinna

Játékos
  • Hozzászólások

    93
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

  • Nyert napok száma

    2

Dorinna utoljára Október 18 2021 napon nyert.

Dorinna rendelkezett a legtöbb lájkolt tartalommal!

Dorinna felhasználóról

Utolsó profil megtekintők

1.048 profil megtekintés

Dorinna Eredményei

65

Közösségi hírnév

  1. Kedves Pályázó! Először is köszönjük, hogy benyújtottad pályázati lapodat hozzánk. A lapok bírálásánál igyekszünk több szempontot figyelembe venni, mint formailag, mint tartalmilag. Fontos az első benyomás, de elengedhetetlen, hogy megfelelő tartalom is társuljon mellé. Úgy érezzük, a lapod javarésze hiába képekből áll, kevés az érdemi rész benne. A betűtípus nem a legjobb, komolytalanná teszi a pályázatot, illetve fölöslegesnek tartjuk az ekkora betűméretet is. A logó nem a legalaposabban körülvágottra sikerült, azonban az itallap nagyon barátságos, megmosolyogtató. Nem feltétlen minden kép passzol bele, és mindenkinek tetszett, ahogyan a térképen megjelölted a helyszínt, ötletes lett. Lehetséges, hogy a bekezdéseket nem ebben a sorrendben helyeztem volna el és nem is erőltettem volna a középre igazítást. Az ötleteiddel és a tartalmával mondhatni megvagyunk elégedve, azonban a megvalósítás nem lett a lap erőssége. Ezek miatt sajnos nem tudjuk elfogadni a pályázatodat, azonban a jövőben szívesen látnánk még tőled hasonlókat, talán kisebb módosításokkal! Kérlek keress fel engem discordon. ( DorinnaDori#7476 )
  2. Kedves Pályázó! Először is köszönjük, hogy benyújtottad pályázati lapodat hozzánk. A lapok bírálásánál igyekszünk több szempontot figyelembe venni, mint formailag, mint tartalmilag. Fontos az első benyomás, de elengedhetetlen, hogy megfelelő tartalom is társuljon mellé. Bár lapotok rövidre sikerült és kevésbé látható világos témával a szürke betűszín, mégis pozitív visszajelzések voltak az önkormányzat vezetőségétől. A fejlécben szereplő "logó" figyelemfelkeltőre sikerült, bár abban is lennének apróbb változtatások, amikre szükség lenne, érdekesnek találtuk a leírt történetet is, persze jó értelemben. Az ígért minden napos nyitvatartást nagyon nehéz tartani, bár ismerve munkásságotokat, nem kételkedek benne, hogy ne sikerülne. A kép szolid, szerintünk a színeket is megfelelően használtátok benne, illetve a szöveggel se volt probléma. A szabályzatot lehetséges, hogy máshogy rendeztem volna, egy két helyesírási hibát figyelmen kívül hagyva a szükséges dolgokat leírtátok benne. Látunk benne fantáziát és szeretnénk lehetőséget adni azok megvalósításában, így a vezetőség úgy döntött, számotokra válik elérhetővé a pálya vezetése. Gratulálunk! Kérlek keress fel engem discordon. ( DorinnaDori#7476 )
  3. Kedves Pályázó! Először is köszönjük, hogy benyújtottad pályázati lapodat hozzánk. A lapok bírálásánál igyekszünk több szempontot figyelembe venni, mint formailag, mint tartalmilag. Fontos az első benyomás, de elengedhetetlen, hogy megfelelő tartalom is társuljon mellé. Letisztult és szép lapot nyújtottál be, megnyerő logóval és kinézettel. A visszafogott stílus sokszor sokkal megnyerőbb, bár ezt a betűtípust hanyagolnám, hiszen elveszi lapod komolyságát. Nagyon tetszett nekünk, hogy a kávézó történetéről ennyire részletesen írtál, illetve, hogy szakaszokra bontottad azt, így mi is kicsit közelebb kerülhettünk a történtekhez. Az itallap remekül sikerült, az elrendezést, a szyneket és a képeket is megfelelően használtátok, egy ilyen lapot szívesen tartanék a kezemben, talán a logót helyeztem volna kicsit lentébb. A szezonális ételek remekül hangoznak, bár valóban nehéz az ilyen tervekhez hű maradni, szurkolunk, hogy sikerülni fog. Örülök neki, hogy ilyen lapot nyújtottál be és néhány elhagyható negatívum mellett sokkal több pozitív dolgot összegeztünk az önkormányzat vezetőségével, így úgy döntöttünk, szeretnénk lehetőséget adni, hogy vezessétek a kávézót! Gratulálunk! Kérlek keress fel engem discordon. ( DorinnaDori#7476 ) Ui.: Durva, hogy majdnem kicsúsztatok az időből, de szerencsére 23.59-kor sikerült benyújtani még időben a lapot!
  4. Kedves Pályázó! Először is köszönjük, hogy benyújtottad pályázati lapodat hozzánk. A lapok bírálásánál igyekszünk több szempontot figyelembe venni, mint formailag, mint tartalmilag. Fontos az első benyomás, de elengedhetetlen, hogy megfelelő tartalom is társuljon mellé. Az elején lévő pályázati rész az információkkal nagyon megnyerő, hivatalossá és komolyabbá teszi szándékotokat. Örülünk, hogy olyan logót választottál, ami hű az eredeti Studio Los Santos felirathoz és szórakozóhelyhez. Lehetséges, hogy a félkövér betűtípust meghagytam volna a kiemeléseknek, valójában nem mondanám annyira zavarónak a jelenlegi használatát sem. Megszavaztatni a következő buli témáját is jó ötlet, az itallaphoz érve kicsit a sötétzöld elvegyül a feketében, lehet valahogy máshogy emelném ki, ha arra gondolok, hogy pluszban ez egy szórólap is lehetne, ha nem matt lenne, nem biztos, hogy eltudnám olvasni a feliratokat az italok felett. Mivel láttuk korábbi munkátokat és elégedettek vagyunk a vezetésével, illetve mivel egy megnyerő pályázatot sikerült benyújtanotok, úgy döntöttünk elfogadjuk lapotokat és titeket bízunk meg a szórakozóhely vezetésével. Gratulálunk! Kérlek keress fel engem discordon. ( DorinnaDori#7476 )
  5. Kedves Pályázó! Először is köszönjük, hogy benyújtottad pályázati lapodat hozzánk. A lapok bírálásánál igyekszünk több szempontot figyelembe venni, mint formailag, mint tartalmilag. Fontos az első benyomás, de elengedhetetlen, hogy megfelelő tartalom is társuljon mellé. Szerintünk egy egyszerű és szépen összeszedett pályázati lapot láthatunk, tetszik, ahogyan a kereteket használtad a logónál és a képeknél is. Megnyerő volt a bemutató része is az ékszerboltnak, illetve nagyon ötletes a weboldal is, tetszik, hogy maradtál az alap színeknél, kifejezetten elegánsabb. Ami talán még különlegesebb, amit az OOC részbe írtál, hogy hogyan segítenél az illegálnak is ezzel. Őszintén örülnénk neki, ha színesítenéd az ékszerbolt vezetésével a szervert, így szeretnénk elfogadni pályázatodat. Gratulálunk! Kérlek keress fel engem discordon. ( DorinnaDori#7476 )
  6. Municipality of Los Santos Megörökített pillanatok - Élményképek
  7. A Little Teapot pályázata megnyitott, a lapok beadásának határideje 2022.01.16. nap vége.
  8. A Taco Farmer, Vangelico (ékszerbolt) és a (elnevezhető) gokart pálya pályázhatóvá vált 2022.01.13. nap végéig!
  9. A Studio Los Santos szórakozóhelyre a pályázat megnyitott, a lapok beadásának határideje 2022.01.16. nap vége.
  10. MUNICIPALITY OF LOS SANTOS Rendkívüli pályázatok Rendkívüli pályázatnak hívjuk az olyan helyszínek/vállalkozások pályázásának lehetőségét, amelyek valamilyen formában, nem az általános módon kerültek állami tulajdonba, azonban a hivatal valamilyen összeg fejében átruházná egy magánszemélyre, vagy cégre. Olyan pályázatokat várunk, amik megfelelnek a kiszabott feltételeknek minden szempontból. A pályázat kiírásakor megadott díj fix összeg, tehát nem alkuképes. Amennyiben egy pályázat elnyeri tetszésünket és lehetőséget adunk nekik a pályázandó helyszínt/céget tulajdonukra bocsátani kötelesek egy összegben - nincs lehetőség részletfizetésre - megéríteni az árát. Pályázandó helyszín / vállalkozás Pályázandó vállalkozás neve: Petrolhead Automotive Inc. A vállalkozás foglalkozása: Jármű karbantartás, járműszervíz és szereltetés Vállalkozás helyszíne: 7326 West Mirror Drive 10 Vállalkozás székhelyéről készült képek megtekinthetőek: https://imgur.com/a/GiQOWuz A nyertes fél a pályázat lezárása után 30 napig nem módosíthatja a cég nevét, foglalkozását, telephelyét és tulajdonosát. A vállalkozás tulajdonában áll: - egy vontató jármű - egy iroda a helyszínen ((biznisz)) - egy darab szerelőláda A nyertes pályázat mentesül a cégbejelentés díja alól. Árak Nyert pályázat esetében a díj: $500.000 Cégbejelentéssel kapcsolatos díjak összege: $0 Területbérléssel kapcsolatos díjak összege: $1.000 / hét Egyéb felszámolt díjak: A fix összegek mellett minden mással a helyszín / vállalkozás tulajdonosa terhelhető. Feltételek A pályázandó fél alap feltételei a cégalapításhoz szükséges kritériumok megléte szükséges: 1.1. Betöltött 21. életév 1.2. Büntetlen előélet 1.3. Bejelentett lakcím 1.4. Érvényes személyi igazolvány 1.5. Minden vállalkozásnak legalább egy székhellyel kell rendelkeznie, ami lehet magántulajdon, de bérleti szerződéssel rendelkező terület is. 1.6. A vállalkozáshoz megjelölt székhelyhez érvényes tűzvédelmi nyilatkozat szükséges, amit a Los Santos Fire Department-től lehet igényelni. A pályázandó félnek el kell fogadnia a cégalapítással és területbérléssel járó szerződés pontjait, amikről tájékozódhat az alábbi linkeken: Pályázat kiírásának dátuma: 2022.01.09. Pályázat lezárásának dátuma: 2022.01.16. Municipality of Los Santos Pamela Palmer, Mayor Beküldöm a pályázatom (( A benyújtott pályázatokat teljes mértékben IC kezeljük! Csak olyan lapokat tudunk elfogadni, amik a feltételeknek megfelelnek és valóban IC kezelhetőek! A benyújtást privát üzenet formájában tehetitek meg a megadott személynél. Ügyeljetek a formázásra is! ))
  11. Módosult pontok: 2.1. Minden vállalkozás az önkormányzat által kiállított könyvelési mintát használhatja, azt minden hétvégén köteles továbbítani az illetékesek felé. 2.3. Amennyiben a fentiek egyike nem teljesül, a vállalkozás pénzbírsággal büntethető, vagy a vállalkozás felfüggeszthető. 3.5. A cégvezető köteles az önkormányzat felé bejelenteni, ha a vállalkozás felfüggesztésre kerül vagy szándékozik megszűnni. Az első esetben "Jegelve" státuszt fog kapni, ez járhat a székhely(ek) elvételével is, azonban a vállalkozás akármikor visszahozható. Új pontok: 2.12. Minden vállalkozásnak lehetősége van egy fő megbízott megnevezésére. A kapcsolattartó nem egyenlő az altulajdonossal, illetve a társtulajdonossal. 2.13. A vállalkozások megbízottja az adatbázisban feltűntetésre kerül, azonban ő csak segédkezhet a tulajdonos munkájában, átvenni azt nem tudja. 2.14. A vállalkozás tulajdonosa egyénileg dönthet arról, hogy a megbízott munkaviszonya megszűnjön, vagy pozíciója módosuljon. A módosítás hatályba lép: 2022.01.10.
  12. MUNICIPALITY OF LOS SANTOS Municipality of Los Santos Mit is csinálunk? Azt amit a legtöbb ember nem lát, mivel munkánk nem feltétlen a fényűző életből és a látványosságból áll, olyan rendszereken alapul egy önkormányzat működése, amibe nem sok mindenki lát bele. Az erősebb pillérek az olyan működőképes rendszerek létrehozására való törekvés, ami önmagában is megállja a helyét még akkor is ha nem zökkenőmentes az út. Aulában folyó ügyintézés és várakozás. Ettől függetlenül ez nem jelenti azt, hogy nem tud unalmas lenni az alkalmazottak számára, hisz lássuk be, mi benne az izgalom? A papírmunka vagy az ügyintézés szerelmeseinek kielgéítő lehet ebben a frakcióban lenni, viszont nem titkoljuk, akik erősen vágynak a izgalmakra, azok rossz helyen kapisgálnak. Jelen esetben az egész önkormányzat a cégek működésére van specializálódva, mivel a vállalkozások működését teljeskörűen mi kezeljük, ahogy az alkalmi vagy hosszútávú területbérléseket is. De nem csak ezeket, a Los Santos Department of Transportation and Safety állami cégünk alkalmazottai felelnek a hivatalnokok biztonságáért, szállításáért vagy esetleg a buszok és taxik használatáért, a parkoló autókkal kapcsolatos megfelelő eljárásokért. Tehát összességében minden olyannal foglalkozunk ami: - vállalkozás (létrehozás, módosítás, kommunikáció, könyvelések kezelése, területbérlések kezelése, pályázatok kiírása, aktív-inaktív állapotok figyelése, cégek ellenőrzése, irodabérlés, szerelőtelepek - szerelőládák kiosztása) - ügyintézés (eligazítás, panaszkezelés, bejelentések kezelése) - támogatások (segélyosztás, alkalmi segélyosztás, vállalkozások támogatása, lehetőségteremtés, szerződések kötése a vállalkozások lehetőségének növelés érdekében) - biztonság (hivatalnokok, magánszemélyek védelme, rendezvényeken való biztosítás) - parkolás (megfelelő parkolások betartatása nehezítő körülmények között is, az utakon való balesetmentes közlekedés fenntartása, segédkezés az útlezárásban és vontatásokban) - szállítmányozás (alkatrész szállítás, buszjáratok indítása, taxik hívásának lehetősége, magánsofőr bérlése, hivatalnokok szállítása) De, hogy lássunk is bele kicsit a tennivalóinkba... illetve amit nem mindenki lát. Vállalkozások Amellett, hogy szabadon lehet nálunk érdeklődni a városházán személyesen, vagy akár privát üzenetben, fórumra is részletes leírás szerepel egy vállalkozás létrehozásához. Naponta több érdeklődőt igazítunk el megfelelőképpen azért, hogy eltudja indítani saját kis cégét. Itt elég erős hangsúlyt kap az OOC munka része az egésznek, ugyanis a fórumon benyújtott cégalapítási kérelmet átvizsgáljuk. Nagyon fontos figyelni a kívánt terület kibérlésére, ha az szemmel láthatóan nem ismertebb épület vagy MLO, akkor probléma nélkül a megfelelő ember elfogadja a kérelmet és tájékoztatja az emberünket a továbbiakról és, hogy várjuk személyesen a városházán. Ha esetleg kérdéses a helyszín kiléte, vagy látszólag MLO, fel kell keresnünk az illetőt, hogy tájékoztassuk a pályázat menetéről. Mivel mindenkinek szertnénk lehetőséget adni az efféle helyek kibérlésére, két napos pályázati lehetőséget biztosítunk az érdeklődők felé. Mivel fontosnak tartom, hogy olyan ember vezesse ezeket, akiben teljeskörűen megbízok ( nem mintha a tagjaimban nem bíznék, de ezt a részt nem is adnám akárki kezébe) egy ember dolgozik a vállalkozások és területbérlések elfogadásán, amellett, hogy szoros kommunikációt ápolunk egymással, kis százalékos esélyt adva a hibák eshetősége miatt. Az elfogadott vállalkozások felvétele megtörténik a publikus táblázatunkba, ahol minden tulajdonosnak kötelessége az adatokat naprakészen tartani. Amennyiben változás történik, úgy tudják jelezni felénk. Mivel nem várhatom el, hogy mindig valaki bent legyen az aulában a városházán és várja órákon keresztül az embereket (ami jelenleg körülbelül napi 3-4 ember), ezért nem csak személyesen, hanem e-mailnek tekintendő módon is lehet a változásokat jelezni felénk. Rugalmasságunkat megmutatva, a könyvelések módja szavazásra került a cégek által, majd minden cégnek a saját govos discordunkon saját szobát készítettünk, ahol folyamatosan tarthatjuk a kapcsolatot egymással. Ez nem csak a könyvelés leadását segíti, hanem amennyiben valakinek kérdése lenne, felteheti azt a saját csevegőjében, mi pedig ahogy tudunk válaszolunk rá. Tapasztalataim szerint tetszik ez a fajta ügyintézés mindenkinek, de természetesen nem zárkózunk el attól sem, ha IG szeretnének velünk találkozni. Rengeteget számít, ha szólnak nekünk, hogy be tudjunk menni a városházára segíteni. A meglévő vállalkozásoknak a heti könyvelés és az időnkénti területbérlé kifizetése alapján vesszük aktivitásukat. Lehetőséget adunk Jegelni egy céget, azonban lehetséges, hogy a bérelt területét ekkor el kell vennünk, hogy az aktív játékosoknak kedvezzünk. Amennyiben valamelyik vállalkozás nem ad életjelet magáról, illetve nem nyújtja be türelmi időn felül sem a könyvelést, törlésre kerül, természetesen többszörös tájékoztatás után. Itt is a saját szobák jönnek képbe, ahol mindenki információt kap vállalkozása státuszáról. Szakmai tréning a kollégáknak, illetve cégellenőrzés az alapoktól. Cégellenőrzések Fontos számomra a rugalmasság, ami talán a cégellenőrzések alatt is részben megmutatkozik. Az ellenőrzések szintén a vállalkozások aktivitását mutatják, hiszen minden nyitva levő bizniszhez ellátogatnak a kollégák akkor is, ha a tulajdonos nem tud róla. Bár nem kötelességünk előre jelezni, megesik, hogy az alkalmazottak felveszik a tulajdonossal a kapcsolatot, majd időpontot egyeztetnek egy találkozóra, ahol megtörténik az ellenőrzés. Néha a magántulajdonban lévő székhelyekre is ki kell menni ellenőrzésre. Az ellenőrzésünk két féle képpen történhet, hivatali, elegáns öltözékben a jelvényünket felmutatva, vagy civilben, akár úgy is, hogy a hivatalnok szórakozik az adott helyen, vagy a szolgáltatásokat igénybe veszi. Az utóbbira azért van lehetőség, mivel az önkormányzat nem csak fekete-fehéren tud szerepelni a játékosok előtt, és szeretnénk egy kis életet vinni teendőikbe, ha már elvárt tőlünk, hogy sokszor NPC-k módjára várjuk ölbetett kezekkel a játékosokat a városházán, AFK nélkül. Cégellenőrzés hivatalos módon. Az ellenőrzést három rangban lévő emberek végezhetik és kérhetik segítségüket a titkároktól. Több szempontot figyelembe veszünk, mindent feljegyzünk, azonban nem büntetünk. Igyekszünk türelmesek lenni mindenkivel és empátiát mutatunk a bizniszek felé még akkor is, ha neheztelik az ellenőrzést. Itt csak azt tudnám kiemelni, ami számtalanszor elhangzott már, az ellenőrzés nem a cégek ellen van. Ha az előbb leírtakat félretesszük, még mindig van munkánk ami a vállalkozásokat érintheti, ez pedig a - szerelőtelepek pályáztatása, szerelőládák kiosztása, folyamatosan kapcsolattartás a telepekkel, szerződéskötés velük - irodabérlések kezelése, bár talán szerencsésnek mondható, de nincs annyi bérelt iroda, amitől fejfájást kapnánk, ettől függetlenül a lehetőség mindenki számára adott, hogy visszaigényelje vállalkozása nevére az összeg egy részét. Ügyintézés és a városháza aulájában lévő jelenlétek Bár sokan azt hiszik, ha nincs bent a városházán senki - mivel illik tudni, az emberek mindent azonnal akarnak, tisztelet a kivételnek - akkor az önkormányzat nem dolgozik, AFKol, henyél. Minek vagyunk akkor? Az összes jelenleg leírt munkát mi végezzük, tehát nem mondható, hogy nem csinálunk semmit. Attól függetlenül, hogy nem tartózkodunk NPC módjára az aulában 0-24, attól még végezzük a munkánkat. Én nem kötelezem a tagjaimat arra, hogy bent ácsorogjanak és őrizzék a falakat, hiszen ez nem RP. A lehetőség mindenki számára adott, hogy a frakcióval foglalkozzon, de kényszeríteni senkit nem fogok, OOC munkavégzésre se az alapokon kívül. Ezen felül az, amit mindenki elfelejt, hogy számtalan olyan alkalom van, amikor a városházán dolgozók hajnal 2-3 óra tájékában is eligazítást tartanak, felvételiztetnek és sorolhatnám. Ügyfélfogadás, amikor csak tehetjük. Mindemellett könnyen kifogható egy-egy olyan időpont délután és az este folyamán is, hogy nem található bent személy. Megesik, én ezért nem haragszok senkire sem, ahogy a tagjaimra se. Az esetek teljes egészében, ha azzal keresnek fel, hogy ügyet szeretnének intézni vagy én, vagy egy drága kollégám fog felsietni a szerverre / besietni a városházára az ügyintézést kezdeményező személyhez. Mivel nincs lehetőség mindig elérni valakit IG, teljesen nyugodtan, bizalommal lehet minket keresni discordon, vagy itt fórumon, IG e-mail írásával, vagy szimplán OOC érdeklődéssel. Szerintem bátran mondhatjuk, hogy közös célunk a gyors és hatékony ügyintézés a körülményekhez mérten. Támogatások Bár nincs lehetőség hatalmas pénzek kiosztására az emberek/cégek részére, folyamatosan ötletelgetünk a kivitelezhető megvalósításokról. A fix segélyünk is azért egyedüli, hogy a legkisebb "papírmunkával" (insert kifotózgatások, űrlap kitöltések) szeretnénk lehetőséget adni a játékosoknak a pénzösszeg felvételét. Valószínűleg több fajta segélycsomag lenne elérhető, ha plusz OOC munkát adnánk az embereknek, de mi ezt nem szeretnénk, cserébe alkalmi segélyosztásokat rendezünk, mint például a két napos adventi osztás is volt. Ahhoz hasonló a jövőben is várható. Legelső segélyosztás. Ha már egyenesen pénzzel nem lehet támogatni minden vállalkozást, szeretnénk több közbeszerzést kiírni, szerződéseket kötni különféle vállalatokkal, hogy ezzel is segítsük őket és RP-re adhassunk lehetőséget a számukra. Nem zárkózunk el egy takarító cég heti kibérlésétől sem, ahogy kertészeket is szívesen foglalkoztatnánk, mindemellett mindenre nyitottak vagyunk, ha RPről van szó. Három napon keresztül tartott az RP a közbeszerzésen megpályázható kamerarendszer kialakításáról. A napokban például három szerelőteleppel kötöttünk szerződést, mivel szerintünk nem lenne előnyös egy telep mellett megragadni, főleg, hogy csak rajtunk keresztül tudnak ládákat igényelni az emberek, minden vállalkozás szeretnénk ha továbbra is bizalommal fordulna hozzánk. Biztonság A biztonságért felelős alosztályban nincs sok alkalmazott. Ez köszönhető talán annak is, hogy jelenleg nincs szükség rájuk (bár volt nem olyan régen, amikor jó, hogy ott voltak velünk) és annak is, hogy nem tudjuk őket sok munkával ellátni. Hasonló a felállás mint a hivatalnokoknál, annyi különbséggel, hogy a hivatalnokoknak több a tennivalója mint egy Protection Guard-nak. Mivel számtalan biztonsági cég nyitotta már meg kapuit és ennél több dolgozik ilyen cégeken kívül is, ezért háttérbe szorul a mi őreink kibérlése is. A lehetőség adott rá pedig. A Protection Guard tagjai kísérik az alpolgármestert. Parkolás és forgalom A Traffic Officer pozícióban lévő személyek teszik ki még a frakció aktivitásának javarészét, tekintettel arra, hogy rengeteg feladatuk van. Amellett, hogy figyelik a helytelenül parkoló autókat, panaszokat kezelnek, dokumentációkat vezetnek, segédkeznek útlezárásokban, illetve a Police Department segítségére sietnek, ha vontatásról van szó. Mindemellett a bérelt autókat igyekeznek elvinni az út közepéről, amit sokan otthagynak. Helytelenül parkoló jármű elvontatása, ami akadályozta a forgalmat. Dönteniük kell, hogy a vontatás milyen kaliberű legyen, mivel nem csak lefoglalásra van lehetőség, hanem olykor engedélyezve van számukra egyes gépjárművek arrébb vontatása és leparkolása is, ahol nem zavarja tovább a forgalmat. A Traffic Officerek ezek mellett egyszerűsített rádiófóniákkal kommunikálnak rádión és folyamatos jelentést adnak hollétükről. Szerencsére olyan aktivitást mutattak, hogy tudtunk nekik egy irodát biztosítani a munkájukhoz, ahova átköltözhettek a járműveikkel együtt. Az LSDOTS irodája, ahova átköltöztek. Szeretnénk feladatkörüket bővíteni többféle lefoglalással, vontatással, büntetőrendszerrel, kerékbilincs használatával, de mindez idő kérdése, hogy megvalósuljon. Szállítmányozás A szállítmányozást felelős alosztályunk nem csak csomagot, hanem személyek szállításával is foglalkozik. Volt rá példa, hogy szerződést kötöttünk egy szerelőteleppel, akiknek rendszeresen szállítottunk alkatrészeket heti 500 dollár fejében. Mint ahogy korábban is mondtam, az RP-t támogatjuk, ezért nem is beszélhetünk nagyobb összegről. A mindenféle csomagszállításos megbízások mellett pedig személyeket tudunk szállítani helyi, távolsági buszainkon a buszjárataink működésekor, illetve nagyon sokszor próbálnak aktívkodni taxisaink is. Persze megnehezíti a dolgukat, hogy nincs központi hívószám amin ki lehetne hívni őket, mégis próbálkoznak, több kevesebb sikerrel. Buszjárat a városháza előtt. De nem csak ilyenre van lehetőség, ahogy az őreinket, úgy a sofőröket is ki lehet bérelni alkalmakra, akár a limuzinunkkal együtt, saját célból. Hogyan vezetem én a frakcióm? Közelsem tökéletesen, azonban amellett, hogy biztos lábakon álljon a frakció elengedhetetlen az is, hogy kellő lazasággal állhassak a tagjaimhoz. Szeretném ha nem kényszerből dolgoznának nálunk, hanem élveznék a teendőik elvégzését. Nem zárkózok el az olyan programoktól sem, amit akár együtt, többen is tudunk végezni, örömest vesszük ha meghívást kapunk valahova, - akkor is ha az egy sztriptízbár, - vagy a plusz juttatásoktól sem, ami jelen esetben nem kivitelezhető, azonban volt rá példa, hogy saját zsebből fizettem köszönömpénzt azért, mert besegítettek egy komoly odafigyelést igénylő feladatban. Hajlamos vagyok arra, hogy engedjek bizonyos kereteken belül azért, hogy kellemesebben teljen a napjuk és nem kérek tőlük lehetetlent. A frakció sajnos többnyire OOC munkákkal van megáldva, de szerencsére mondhatom, hogy az alap dokumentációkon kívül nem sokszor kell megnyitni a böngészőt ahhoz, hogy dolgozni tudjanak, így is, ezeket is szertném minél jobban leszűrni. Szeretek tudni mindenről és mindenbe belelátni, mivel nem tapasztalom közvetlen a problémákat nehezebb ennek a kivitelezése, de úgy gondolom minden azon múlik, hogy beszéljünk róla, ezért is bíztatok mindenkit arral, hogy keressen bizalommal. A frakción belüli pozíciók változóak lehetnek, hiszen eddigi tapasztalatink alapján mindig kitalál valaki egy új dolgot, ami színesebbé teheti az RPnket az ácsorgáson kívül. Talán egy egyik legjobb dolog, ami bizonyítja azt, hogy nem magasak az elvárásaink, szeretnénk mindenkinek lehetőséget adni, hogy kipróbálják magukat ilyen körökben, az az, hogy nem muszáj fórumra írni jelentkezést hozzánk, hanem személyesen is lehet egyből intézni. Mindössze egy noteszre van szükség IG, amibe egy önéletrajzot készítünk, vagy egy OOC elküldött Word dokumentumra. Bár sokan nem ismerik a karakteremet, közvetlen és spontán, illetve szeret emberek között lenni, velük beszélgetni, vagy bulizni egy nagyot. ... és nem rest kitakarítani egy átszórakozott este után, hogy besegítsen. Egyéb érdekességek Discordunkon körülbelül 72 text alapú szoba található, ami csak a GOV részére elérhető. Köztük sok az olyan szoba, ahol tudnivalókat rögzítünk, de megtalálható a szerver szabályzata is a gyorsabb elérés érdekében. Discordunkon körülbelül 20 voice alapú szoba található, ami csak a GOV részére elérhető. Ennek valójában egy részét használjuk. Discordunkon egységes csevegő található a vállalkozások/szervezetek részére, ahol közösen megbeszélhetjük a problémákat, akár szavazásokat intézhetünk. (mint például a legutóbbi: könyvelés) Discordunkon a vállalkozásoknak saját szobája van, ahol oda-vissza megoszthatjuk egymással a fontos információkat, esetlegesen ha kérdésük lenne, feltehetik azt, jelen esetben 7 ember látja azonnal a hivatalból és képes válaszolni rá. Amellett, hogy mindenki számára elérhető a céges táblázatunk, időnként felhívjuk a vállalkozások figyelmét arra, hogy ha hamarosan lejár a területbérlésük, meg kell hosszabbítva, vagy esetleg ha közeledik a hétvége és hamarosan könyveléseket kell leadniuk. Ezeknek a határidejét túllépve ugyan felfüggesztjük a cégeket, viszont szintén tájékoztatót írunk a megfelelő szobákba egy 5 napos türelmi idővel ellátva. Fogékonyak vagyunk arra is, ha valaki ki szeretné kerülni a feltétlen várakozást a városházán, így discordon ír OOC, vagy IC e-mail formájában, hogy megbeszélhessük a részleteket. Nekik is könnyebb, hogy szinte azonnal elbírálásra kerül indítványuk, nekünk pedig hatalmas segítség tud lenni. Az alpolgármester és a City Controller összeszedte a szemetet a városháza körül. A szerver nyitásakor órákon keresztül furikázták az embereket a kollégák a reptértől a városházáig. Szívesen teszünk látogatást a Police Department HQ-ján, vagy fogadjuk hálával a vállalkozások meghívását, akár civilként is. A frakció alapelve az volt, hogy nem szabunk szigorú határokat a kinézetre. A panaszok miatt azonban ezen változtatnunk kellett. Nem csak fórumon van lehetőség jelentkezni, hanem személyesen is a HR-es kollégáknál. Vezetjük az önkormányzaton belüli szerelmi kapcsolatokat a szűk vezetőségen belül. Ügyelünk arra, hogy ne történjenek kivételezések. Bár még nem volt rá alkalom, hogy kivételt tegyen valaki efféle kapcsolat ápolása miatt egy kollégájával. Elértük a hatvan embert, aki az önkormányzatnál dolgozik. Azóta ez a szám lecsökkent jelen esetben 40 főre. Jelenleg 29 rang létezik a frakción belül. Beleértve az aloszályok minden egyes rangját, amire elő lehet lépni. Jelenleg 30 darab járművünk van. Köztük nem csak a hivatalnoki kocsik, hanem az LSDOTS járművei is. Az utóbbi egy hónapban körülbelül $650.000-t költözzünk az önkormányzat dolgainak fedezésére. Szereltetések, fegyverengedély, az adventi segélyosztáson osztott pénzt kiosztása hivatali dolgozók számára, szerződéskötés három szerelőteleppel, mindezt táblázatban vezetve. Az egyszer igényelhető gyorssegélyünket már 452 ember vette fel. Ez $1.356.000 jelent, amit a lakosokra költöttünk. A két napos adventi segélyosztáson 187-an igényelték a csomagot. Nem beleszámítva a hivatalon belüli kiosztást, ez $1.496.000 jelenet, amit a lakosokra költöttünk. Szervernyitás óta 58 darab cégellenőrzést hajtottak végre a kollégák. Ez kicsivel több, mint minden nap egy cégellenőrzés. Köszönöm, hogy elolvastad, remélem te is úgy érzed, hogy kicsit sikerült belelátni az önkormányzat mindennapi életébe. Amint fontosabb esemény következik be, folytatásra kerül.
×
×
  • Új létrehozása...