Ugrás a tartalomhoz

Aktivitás

Ez automatán frissül.

  1. Ma
  2. Anno 21-ben, illetve 22 elején számomra és a társaságom számára azon ment el a szerver, hogy szimplán alacsonyak voltak az elvárások és nem voltak előre kőbevésett szabályok, ami szerint el lehetett volna indulni. Elindultál egy irányba aztán valaki kitalálta, hogy hoppá-hoppá, az úgy nem megy, ezt nem csinálhatod - aztán előlről az egész. Ha valaki csinált egy brutális jó projektet, ami realizmus alapján megállta volna a helyét - az pont ugyanúgy volt kezelve mint egy legjobb esetben is közepes frakció, aminek keresnivalója sem lett volna a szerveren. Nem mindegy, hogy heavy vagy medium roleplay vagy az RPG játékosok a célközönség. Nyílván ha az ember magyar nyelven nyit RP szervert akkor figyelembe kell venni, hogy nem lesz akkora playerbase mint egy nemzetközi szerveren, mivel a nyelv miatt sokkal limitáltabb az elérés. Akkor fel lehet hozni az öreg WLS-t vagy See-t, hogy ott mennyien játszanak, de tulajdonképpen egyik sem RP szerver, csak a nevükben. Egy korábbi kommentelő által felhozott dologra a "Miért játszanak See-n annyian amennyien" pedig az a válasz mert a játékosbázis 60% elköltött már egy olyan összeget a szerverre, amit nem szívesen látna kútbaveszni. Van egy olyan pay-to-win szint, amit még le lehet túszkolni a játékosok torkán, Thommas ezen ügyesen kapitalizál. Sokkal jobban hasznosítani lehetett volna az adminok kapacitását, szerintem. A szerveren azért egy ideje nem játszottam, de a fórumot úgy-ahogy követtem, nekem ez jött le. A Community Outreach a csapat részéről szerintem kimondottan jó volt amúgy, de ugye; “The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.” Winston Churchill Hiába kérdezed meg az átlag játékost, hogy mit akar. Fingja sincs.
  3. Vicces voltál Szilike, menjél inkább dolgozni ha-ha-ha!
  4. Yela es Jeges mar az elejen meguntak, az egeszet, mert ahogy hozzank allt a vezetoseg, teljesen megertem oket. En es Arthur vittuk tovabb a dolgot, marmint ugy ertve, hogy napi szinten rpztunk a frakcioban 5-6 orakat minimum. Mi mindig elerhetoek voltuk. na most allitasod szerint sokaig tartott a nyomozas miattunk…oszinte leszek sem en, sem a tarsam, Arthur, nem kaptunk hivast toletek ugyintezes miatt. Amint csorgott IC a telefon, legyen szo civil allampolgarrol, vagy ugyvezeto lakosról, mi mindig azonnal ugrottunk es a tolunk telheto modon segitettunk, akar IC akar OOC. Egy peldat a sok kozul kiemelnek, amikor a korhaz IC panaszolta hogy keves a ber auto a kornyeken, es a betegeknek futniuk kell hogy eljussanak A-ból B-be, akkor felmerest vegeztunk, es ketten a tarsammal kiviteleztuk, orvosoltuk a problemat azzal, hogy napi szinten 4szer jetunk ki a korhazhoz, es vittuk oda a ber autokat, ugy, hogy kozbe tudtuk hogy elspawnolodnak szerver resinel.. mert szivugyunk volt az, hogy ha tudunk, segitsunk ilyen fajta problemakat is megoldani.. kesobb, nagy nehezen sikerult elerni egy illetekest, Brody segitett abban, hogy ott spawnoljon le az a harom berjarmu, amit kijeloltunk, ezzel is konnyebbé téve a korhazbol kijovo jatekosok eletet…nem vartunk ezert sem koszonetet, sem elismerest… viszont cseszegetest azt kaptunk rendesen. ….ha a vezetoseg tanacsat betartjuk, hogy second karis fraki ez, tehat heti egyszer jarunk fel govozni, akkor még ennyi se lett volna reszunkrol. Emellett rpztunk jokat a korhazzal, a weazellel, MS-el, Horizonnal, az autos talikon kint voltunk segiteni, lakossagi felmereseket tartottunk, es ugyfelfogadast, cegbejegyzest IC es OOC ugyintezest vegeztunk mindennap, annak ellenere hogy nekunk masodik karival kellett volna ELVILEG csinalnunk.
  5. azt hiszem pont a yela féle (ha jól emlékszem te is ebben voltál) gov volt az akikre napokat kellett várni egy nyomozás miatt. majd el lett intézve annyival, miután már dcn is felvette az SD/PD a kapcsolatot, hogy leszarjátok, hogy nem tudunk rpzni. ezt félretéve szerintem az egész szerver nagyon nyitottan állt hozzátok, másképp nem kaptatok volna lehetőséget a frakció menedzsmenttől. a frakciók is próbálták veletek együttműködni, PD részről csak ezért lett létrehozva Mission Row Captainje mint karakter, akivel nem mellesleg csak telefonon voltatok hajlandóak kommunikálni. nincs ezzel probléma, van ahol egy ilyen színvonalú frakció megállja a helyét, de az Octans ennél nagyobbra tette a mércét véleményem szerint, feltehetőleg ha előfordult olyan amit írtál az ezért lehetett. és elolvasva a hozzászólásokat az jött le, hogy a vezetőség is belátta, hogy részben itt csúszott el a szerver, a magas elvárások miatt, és a rosszul belőtt célközönség miatt.
  6. Tegnap
  7. Hát hogyha tényleg ilyen micromanagement ment a háttérben, hogy gátolják az RP-t akkor már csodálom, hogy eddig eljutott.
  8. Szinten csak az egyeni velemenyem mondom el, ha nyers, akkor elore is elnezest.. Szerettem ezt a szervert, mert piszkosul jol oldottatok meg az OPTIMALIZACIOT, amit sok mas szerver nem ismer, nagyon szep grafikai elemekkel, scriptekkel dolgoztatok ami nagyban novelte a jatekelmenyunket. Ezert koszonetet mondok. viszont!! Kár azzal jonnotok, hogy mindent beleoltetek, megvaltozott az eletetek ez miatt, vallalati kommunikacio volt koztetek es a tobbi… szep es jo hogy nekialltatok ennek, de jottok azzal, hogy senkinek semmi nem jo, meg hogy jo szerverhez jo kozosseg kell…ezek nem lehetnek kifogasok. Csak azt a ket szervert tudom felhozni peldakent, akiket korabban emlitettetek. seeMta es One Rp. seeMta miert van eletben 500-600-700atlag playerrel? Ugy hogy kozbe a jatekosok kirohogik Thomast folyamatosan mert 3-4eve tolodik a V4 update amit minden negyedevben beigernek, hogy mar nem kell sokat varni? 2021 ev vegen is azt mondtak hogy 2022 tavasszal mar jon a v4. A kulonbseg hogy engedik a playereket Rpzni. Kibontakozni. ITT OCTANSON A VEZETOSEG RESZEROL MENT A FUJOLAS, DEGRADALT KOMMUNIKACIO AKKOR, AMIKOR OTLETEKET MONDTUK AZ RPRE. Aztan mikor lattuk, hogy semmibe veszitek az otleteinket, elkezdtuk megvalositani script nelkul, majd visszahallottuk MÁSTÓL, hogy milyen vicces mar, hogy ezt meg azt csinalom amikor nem is ez a szerepem. A jatekosok imadtak amiket csinaltunk a barati tarsasagommal, jokat rpztunk, megis lebasztatok minket MÁS ÁLTAL, ahelyett hogy rank irtatok volna kulon kulon, hogy ezt beszeljuk meg. De miert is volt az problema, hogy GOVosként torodunk a varossal? Tenyleg ebbe tudtatok velekotni? Hogy miert rpzunk a varoslakoival, amikor CSAK politikai rpt kene tolnunk? Mi mindig feltettuk a kerdest, hogy megis kivel politikai rpzunk ha ellenzek sincs? Erdekes a masik ket emlitett szerveren, igaz kulonbozo modon, de mukodik a gov. Mi csinaltuk a govot fokarival. Mondtatok hogy masodik karis frakcio. Miert lenne az? Napi szinten hivogattak minket a jatekosok, ha a masik karimmal vagyok fent, akkor hogy tudja az elso karim hogy eppen keresi valaki ugyintezes miatt? Nem is ertem ezt a hozzaallast vagy koncepciot. Miert nem hagytatok minket rendesen rpzni a tobbi jatekossal ahogy belekezdtunk? Es igen, az is egy Rp szál, hogy a Pds megallit es a hivatasommal menozok, mert a karakterem ilyen. Ezt sem kellett volna lehurrogni… mert ez is esemenyeket szul es erdekes Rp tortenetek lehetnek ebbol kesobb is. Nem OOC DCn kell irogatni a masiknak hogy megis mit kepzel a Govos, hogy felkerdezi a rendort az igazoltatas miatt. Ha ez nem helyes, akkor ezt Ic rendezzuk mar konyorgom. Ez a Roleplay… Tudtommal nem DC Rp. OneRp - nem jatszottam ott sokat, de ahogy eszrevettem ott is engedik az embert Rpzni, KIBONTAKOZNI, JATSZANI KEDVE MODJARA. Na ezert van ott is player. Nagyon sok mindent beleoltetek, teny es valo. Ha nem ertetek velem egyet nembaj, de ez az igazsag. Hisz a tobbi szerver miert nem huzta le a rolot? Csinalhattok barmilyen scriptes ujitast vagy fejlesztest a szerverre, a fenti problemak miatt nem lesz itt playerszam… A tenyek magukert beszelnek.
  9. AZ EDDIG MEGTETT ÚT STATE OF SAN ANDREAS Kedves olvasó! Howard Cleveland története a végéhez ért. Az emberé, akinek élete során többször kellett harcolnia a démonaival, akit sötét múltja mindenhová követett. "Az a legjobb a rossz dolgokban, hogy utána a jó követi őket."- mondta. Elköltözött Los Santos városába, hogy új életet kezdjen, és valljuk meg az őszintét, sikerült neki. És hogy mi a vége? Miután a Los Santos County Sheriff's Department Költségvetési Bizottsága úgy döntött, hogy csak készenléti szolgálatot biztosít a Davis Station-ön, Cleveland nyugdíjba vonulhatott. Utolsó szolgálatának szelleme átjárta az egész megyét. Könnyek közt búcsúzott el rádióját az irányítástól, kollégáitól. Szívszorító volt látni, ahogy utolsó sétáját teszi meg a Station folyosóján. Gaos társaságában bepattantak a fekete Impaler-be, és egyenesen az autópálya felé vették az irányt. Az uticél... Wyoming. Cleveland és Gaos közösen vágnak bele egy új kalandba a Wyoming-i farmon. Howard Cleveland nyomorúságos és sötét története jó fordulatot vett, és kimondhatjuk, hogy most már boldogan élhet, amíg meg nem hal. Vége... (( VÉGSZÓ )) Tisztelettel megköszönöm minden embernek, aki nyomon követte a karakterlapomat. Talán a búcsú a legfájóbb egy szerver életében, mert az ember szeretné hogy sose jöjjön el. Viszontagságos úton vagyunk túl, de nem búsulok. Büszkén állíthatom hogy 2008 óta ez volt az egyetlen szerver, ahol kifogástalanul éreztem magam. Jó volt a társaság, a közösség és maga a szerver. A lehetőségek tárháza végtelen volt, élmény volt itt játszani. Voltak idegesítő és rossz pillanatok, de azok eltörpülnek amellett, amennyi lehetőség a szerepjátékra volt. Köszönöm szépen a lehetőséget hogy itt játszhattam, és alakíthattam ezt a karaktert. Vigyázzatok magatokra. Mind így szólunk! @[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected] @ghostface @benji @Foza
  10. Előző hét
  11. Hogy hívják a macskád?

  12. Aztán mégis mit kezdenétek a PP-vel meg $-al egy olyan szerveren ahol elmondták hogy lefog állni? Boltokat meg elvették? Legalább lesz esélye annak is bérelni majd ha egyszer elindul újra aki eddig nem tudott az olyanok végett akik inaktivak voltak és csak azért járt fel hogy megtöltse a boltot.. ha rajtam múlna én az olyan ingatlanokat is törölném akik MAX 4 hónapig inaktivak.. lásd: mirror park.. tele volt ingatlannal.. ugy hogy 80%-a az embereknek nem is játszott már a szerveren..
  13. Még IC $ sem, nemhogy pp Látod a boltokat, bizniszeket is fontos volt valamiért elvenni az emberektől.
  14. Nagyon benne lennék! Megfogom az úr kezét és megbilincselem CSATT!! Ne olcsó cigibe mondd legyél olyan kedves, mert kénytelen leszek angyaloknak imádkozni. Már így is a mai napi ötödik nemzeti rablásodon vagy, és közben megfúrtál négy benzinkútat..
  15. Kocsikat, ékszereket, ingatlanokat, pp-t, dollárokat nálam lehet leadni. (jk de csak azért mert Morcsog elpicsáz)
  16. Első sorban köszönöm, hogy részese lehettem ennek, hiszen eszméletlenül sok jó emléket és barátot szereztem a szervernek köszönhetően. Hogy őszinte legyek már számítottam erre valahol, ennek ellenére eléggé váratlanul ért a döntés (talán azért is, mert nem szerettem volna belátni, hogy megtörténhet ilyesmi), de teljes mértékben meg tudom érteni a csapat demotiváltságát a történtek után, mivel mindannyian rengeteg mindenen mentetek keresztül, ami hatalmas megpróbáltatás lehetett nektek, mindezek ellenére nagyon szuper szervert tudtatok összehozni és sajnálom, hogy sokan nem tudták értékelni a belefektetett munkátokat és időtöket. Semmihez nem tudnám hasonlítani azt a nyugodt környezetet, amit az Octans tudott nyújtani számomra és valószínűleg rengeteg más játékos számára is. Biztos vagyok abban, hogy nagyon sokan mellettetek lesznek és támogatni fognak titeket bármilyen döntést is hoztok a szerverrel kapcsolatban, hiszen ez a legkevesebb azok után, amit a közösségért tettetek. Remélem a későbbiekben azért még találkozunk, hiszen nehéz lenne ezt az egészet csak úgy elengedni. Köszönöm OctansV.
  17. Biztos vagyok benne, ha még sok időt nem is áldozva rá, de legalább egy pár pillantásra a fentebbi képsorokkal már a legtöbbetek összefutott. Elsőre túlmagyarázottnak, talán már elcsépeltnek is tűnhet, de a tényleges valóságtartalma közvetlen környezetünkben (a szervert illetően) is megállja a helyét. Az OctansV alapjainak lefektetése és folyamatos üzemeltetése alatt végtelen számú ötlet és országbeli viszonylatunkban még meglehetősen innovatív javaslat is érkezett, melyekből néhány meg is valósult. Ezek legtöbbje azonban egy szerver életében mégsem annyira triviális. A szervert alkotó játékosközösség több különböző környezetből érkezett, így egy rendkívül színes skálát hoztak létre a játékosok. Habár ez elsőre remekül hangzik, hosszútávon azonban nem kizárólag pozitív értékekkel bír. Rengeteg olyan - hazai viszonylatban - innovációnak számító funkció került megvalósításra, ami kifejezetten a szerepjátékot magas színvonalon kivitelező játékosoknak szólt. Ezzel még önmagában az elméleti síkon nem is lenne probléma, gyakorlatban viszont teljesen más a helyzet. Magyarország GTA V platformot használó text alapú szerepjátékot preferáló közössége kicsi, és összehasonlíthatatlan egy nemzetközi vizeken működő szerverével. Ami ott mindennapi és teljesen megszokott, az nem egyértelmű, hogy itt is működni fog. Nem szabad, és hosszútávon nem lehet elfelejteni azt, hogy miről szól a játék. A játék, ami csak úgy lesz élvezhető, ha arra kellő mennyiségű résztvevő is összegyűlik nap mint nap annak érdekében, hogy kikapcsoljon a mindennapokból. A mindennapokból, ahol tagadhatatlanul a kicsitől elkezdve az egészen nagyig, az iskolától a munkahelyen át minden területén az életnek különböző elvárásoknak kell megfelelni. Talán ez a legfontosabb olyan gondolat, amire már túl késő volt, amikor rájöttünk. Ahogy a korábbi hozzászólásokban a vezetőség részéről is hozzászólók leírták, a szerver céljai kezdettől fogva megalapozottak és tiszták voltak: elhozni azokat az innovációkat és minőséget, amire még hazai vizeken nem volt példa. Ehhez muszáj volt önmagunk előtt is olyan magas sztenderdeket beállítani, amire utólag úgy gondolom, hogy nem lett volna szükség. Ez ahogy @Szilard is megírta, érezhető volt a szerver különböző platformjain kiadott kommunikáción, a különböző szervert érintő funkciók és lehetőségek leírásain és elvárásain is. Ezt az útvonalat kijelölni, és ilyen intenzív módon kivitelezni nem volt jó döntés részünkről, a játékra és az alaphangulatra való tekintettel. Mi, vezetőség is elfelejtettünk játszani. Habár nem is a szó, vagy éppen a fentebbi mondat szoros értelmében, de ez történt. Mindannyiunkat elégedettséggel és pozitív élményekkel tölt el, hogy egy határozott előrelépést sikerült elérni, legyen szó a szerepjátékot, vagy a technikai részleteket, akár a kommunikációt érintően. Ez az előrelépés azonban félrevezető és hosszútávon olyan intenzíven, ahogy történt, nem kivitelezhető, mert a játék és a jókedv rovására megy. Ez minden területen érezhető volt. Az általunk (később kiderül: feleslegesen) magas elvárásások sokáig magukkal hozták a magas színvonalat, azonban erre érthető módon nem feltétlen mindenki vevő. Vannak azok - és a játékszerver alapvető funkcióját illetően helyesen is teszik -, akik az iskola vagy a munka végén nem azért csatlakoznak fel, hogy más (legyen az a mi saját, korábban akár eltúlzott, vagy más magukat "elitebbnek" tartó játékosközösség) elvárásainak megfeleljenek. Ezeknek az összetűzéseknek, legyen az játékos és játékos, vagy játékos(ok) és vezetőség között, legtöbbször egyértelmű végkimenetele lett: valamelyik fél végül elhagyta a frakciót, a szervert, a közösséget. Változtatni. De hogy? A kérdés, amiről bővebben és teljesen jól összefoglalva @Lucio írt. Minden változást nehéz megélni. Ez a szervert és annak funkciói esetében halmozottan jelen volt: legtöbbször teljes ellenállásba ütköztünk. Ez a legtöbb olyan dologra igaz volt, amit alapjaiban véve szerettünk volna az akkorra már megszerzett tapasztalataink szerint megreformálni. A negatív visszajelzések, és az ehhez szükséges sokszor több órás megbeszélések mind a vezetőségi tagokat, mind pedig a fejlesztőket is megviselték. Ezek a konfliktusok magával hordozták a fejlesztés és menedzselést érintő hatékonyságbeli problémákat, amikből végül az lett, ami egész egyszerűen nem lett, vagy túl sokat késett: patch, újdonságok megvalósítása legyen az akár fejlesztés, vagy bármi olyan, amihez csak menedzsmenti változtatások szükségesek. A végső döntés meghozatala rengeteg fejtörést okozott, és kiváltképp nehéz volt. Tisztában voltunk vele már egy ideje, hogy a oneRP-re érkező patch kritikus lesz a szerver életében. Tudtuk, hogy mindenképp reagálni kell, vagy egyértelmű következményei lesznek. Hosszas eszmecseréket folytattuk arról, hogy pontosan mit, és milyen ütemben kell meglépni ahhoz, hogy a két szerver egymás mellett tudjon üzemelni. Ez azonban - több alkalommal - végül egy pontban végződött: párhuzamosan a szerverek csak hasonló, megközelítőleg egyenlő arányban felosztva a közösséget tudnak működni. A projekt megalapozásakor ezt nyilvánvalóan még az akkori vezetőséggel többször is, több irányból vizsgáltuk. A másik szerver akkori körülményeit tekintve és incidenseit ismerve nem volt okunk nem kisebb célt kitűzni, mint azt, hogy nem gondolkodunk a közösség felosztásán. Szerettük volna egy az egyben újra létrehozni azt a közösséget - a korábbi Octans Projectet ismerő és kedvelő játékosokkal bővítve -, aki a másik szerver nyitása óta, az ottani problémák miatt hozzánk hasonlóan, kényszerűen, vagy saját felindulásból menekülve hagyták ott. Ez rövidtávon megvalósult, de a korábban említett széles színpaletta, a játékosok és csoportjaik, ragaszkodtak egyéniségeikhez: részben, és csak nagyon lassan keveredtek hasonló színekké, legtöbben nem engedtek az elveikből. A kezdeti itteni sikereket, és a oneRP akkori sikertelenségét végül az ottani reformok és teljes újragondolások, legyen szó scriptekről, vagy a csapatukról, megváltoztatták. A szerver 1.0 verzióval való újranyitása egy nekünk épp kellemetlen időben érkezett, egy nagyobb csoporttal történt nagy konfliktust követően, amit ahogy fentebb is említettem, megviselt mindenkit. [Lehet, hogy közhelynek hangzik, de az, amikor egy játék miatt kell ilyen összetűzéseket vitatni, majd a több órás megbeszélés végén is ott járunk, hogy még legalább a megbeszéléssel egyenlő órát, vagy napokat kell azon gondolkodni, számolva az opciókat, hogy mikor hány ember élménye és játékkedve megy el teljesen, vagy részben, egyszerűen vezetőségiként is ilyen: nem jó.] Nyilvánvaló, hogy ekkor nem reagált a szervervezetés időben, ami magával hordozta a következményeit. Elindult a patchelések közötti verseny, amiben mind az itteni csapatot alkotó Szilárdnak, FIO-nak, és Lucionak, mind pedig Legendnek megvoltak a maga előnyei és hátrányai. Habár a fejlesztők számosságát tekintve az előny nálunk volt, ez sem ennyire fekete és fehér. Minden fejlesztőnknek meg volt az adott területe, amilyen típusú feladatokat általában végzett, ami végül oda vezetett, amivel biztosan sokan találkoztatok: létrejöttek a Szilárd, FIO, vagy Lucio specifikus ticketek, amik legtöbbször (általában ha valami nem volt egetverően kritikus) megvárták a gazdájukat. Ez nyilvánvalóan a valóéletbeli teendők és elfoglaltságok miatt nem járt egy zökkenőmentes úttal az adott megvalósítás felé, legyen az hibajavítás, vagy bármilyen fejlesztés. Nyilván így már elgondolkodtató teljesen. Akkor most hárman vannak, de mégsem haladnak, vagy mégsem előny ez az előny? Attól függ. Számos olyan szituáció volt, akár nyitás előtti hajrában (akkori korai tesztelők előnyben), későbbi patchek során, vagy akár kritikus hibák (például memory leak) esetében, ahol ez az óriási előny tényleg számottevően megmutatkozhat. A döntés meghozatalakor mérlegeltük azt is, hogy ugyan már a bemutatóteremben is bemutatott újdonságokkal szinte egy majdnem elkészült fejlesztési csomaggal rendelkeztünk, a hosszútávú szupportálás és újabb fejlesztések a fejlesztői csapattagok jövendőbeli elfoglaltságai miatt nem tudják akkora mértékben felülmúlni a oneRP fejlesztési csomagjait, hogy az elérjen annál többet, hogy egy már így is meglehetősen kicsi, kevés főt számláló közösséget szintén csak jó esetben ketté, 100-100 körüli főre oszt meg. Felmerülhet többekben a kérdés, hogy miért is kellett volna felülmúlni azt, ami a oda érkezik? A két szerver alapvetően óriási időbeli differenciával nyitott, ami a korábban említett egyik legnagyobb előnyt adta meg a kék csapat és Legend javára. Az OctansV nagyban építkezett arra, így nyitáskor kevesebb funkcióval, a "az igazi szerepjátékhoz elég a /me, /do"-hoz közelebbi elven így sok itteni rendszer a scriptekkel nem támogatott szerepjátékot célozta meg, ami a tapasztalatokból értelemszerűen kiderült: nem működőképes hosszútávon. Jelenleg úgy néz ki, hogy jobb döntést hozott a kék csapat, és ekkora már jelentős mennyiségű ilyen funkciót előállítottak, amivel stabil elfoglaltságot tudtak generálni. Habár a közösségek méreteit tekintve néhány hónappal korábban még hasonlóak voltak, a mérleget végül az döntötte el a konkurens szerver javára, hogy ezek a funkciók remekül lekötötték a játékosokat, és biztosítják azt az alapbázist, ami ahhoz szükséges, hogy naponta felcsatlakozzon mindenki. Ezt érzékelve végül nyilvánvaló volt, a @Szilard által említett közösség lassú cseréje nem lett volna elegendő önmagában, a scripteket és egyéb funkciókat is azokhoz az elvárásokhoz kell igazítani: rengeteg elfoglaltságot adó, scriptenkénti a játékos karakterének egyéni fejlődését biztosító irányvonal felvétele, amivel hosszas elfoglaltságot lehet generálni a szervert látogatóknak. A jelenlegi nehezítő körülmények, az érdeklődő bázis nagysága, jövőbeli rendelkezésre állásunk kapacitása ismeretében azonban ehhez a hosszú listához nem tudtunk elég motivációt gyűjteni. Hogyan tovább? Kívánom nektek, hogy a fentebb leírtaktól függetlenül ne így emlékezzetek az OctansV-re. Ne ezeket a gondolatokat vigyétek magatokkal tovább, ne ezek legyenek azok, amik eszetekbe fognak jutni, ha az OctansV-re gondoltok, mert mi sem ezeket visszük magunkkal. Ahogy végül mi is leírtuk: mindnyájan nagyon örülünk, nagyon szerettük, és a kritikus momentumokat leszámítva a lehető legjobban élveztük és éltük meg azt, amit a szerver üzemeltetésével járó új élmények és tapasztalatok adtak nekünk. Mi is, én is, és remélem mindenki elmondhatja magáról, hogy valamiben jobb lett az OctansV miatt. Valami, amit talán itt tapasztaltatok meg először, itt alapoztatok meg és tovább tudjátok vinni magatokkal, ahogy én is ezt teszem. Hálásak vagyunk, hogy újra találkozhattunk olyanokkal, akikkel sosem gondoltuk volna, hogy még valaha összefuthatunk, legyen az SA-MP, vagy korábbi MTA szerverekből adódó ismerettségekből. Használjátok az itt megszerzett tapasztalataitokat tovább bárhol, ahol folytatódik a szerepjátékkal kapcsolatos utatok. Köszönjük mindenkinek aki jelen volt az OctansV életében, egy közösséget alkotott, és együtt játszott velünk.
  18. Figyelj csak, Téged a búcsú nyomogat? Köszönöm szépen ezúton is az Octans V vezetőségének ezt a csodálatos szervert, s a fáradhatatlan munkájukat az egész fejlesztői és kontroll csapattal együtt! Nem gondoltam volna, hogy idővel ennyit fog majd adni nekem legalábbis ez az egész! Noha mondjuk eleinte nem is értettem mi hogyan merre miképp, hisz ismeretlen fogalom volt nekem ez a "roleplay világ". Aztán idővel gyűltek magam köré emberek, akik barátok lettek talán mondhatom, s megértették velem ennek az egésznek a lényegét, tehát... köszönöm nekik is! Segítettek fejlődni! Mindenesetre nagyon sajnálom, de tiszteletben tartom ezt a döntéseteket, remélve.., hogy idővel talán megváltozik majd a véleményetek, s nektek is úgy fog hiányozni ez az egész, ahogy nekünk is, játékosoknak. (A normálisabb, nem bunkó felfogásúak közül!) Mindenesetre azt nem ígérhetem, hogy nem rontom tovább a levegőt itt fent napi szinten továbbra is, mert de! ...ez a szerver, s az a nyugalom amit adott, máshol úgy sem található meg! Tehát... nagy nagy köszönet mindenért! -Legyetek Terminátorok! ...és... TÉRJETEK VISSZA!-
  19. Kedves Játékosok! Engedjétek meg, hogy egy rövid üzenetet küldjek felétek a Los Santos County Sheriff's Department nevében. Frakciónk több mint egy éve, 2022 Februárjában került be az OctansV szerverére. Ahogy minden szerveren, úgy itt is az volt a közösségünk célja, hogy professzionális amerikai rendvédelmet reprezentáljunk a játékosok számára. Úgy gondolom, hogy sikerült elérnünk a célunkat, ugyanis akikkel aktív szerepjátékot folytattunk, azok megvoltak elégedve a munkánkkal. Szeretnék elnézést kérni azoktól a játékosoktól, akiknek csak az maradt meg, hogy az LSSD állandóan csak ticketel. Igyekeztünk megfelelni a teljes játékosbázisnak, de ahogy a vezetőség is belátta, az lehetetlen feladat volt számunkra. Ennek ellenére én büszke vagyok arra, hogy színesíthettük a szerver szerepjátékát a legmagasabb minőségi fokon. Egyike vagyok azon embereknek, akik csalódottak a szerver bezárását illetően. Szívesen folytattuk volna a szerepjátékot Veletek, azonban úgy tűnik hogy a vezetőség nem fogja megváltoztatni az álláspontját. Sok-sok szép emlék fűződik a szerverhez, és soha nem fogom elfelejteni azt, hogy bizalmat szavaztatok nekünk a szerveren. Őszintén remélem, hogy még találkozunk veletek valahol. Szeretnénk megköszönni a vezetőségnek, de legfőképp @Szilard-nak, hogy végül bizalmat szavazott nekünk hogy a szerveren létrehozhassuk a frakciót. Voltak vitáink és elég sok nézeteltérésünk, de ha anno nem mondod ki a boldogító igent, akkor most lehet nem lehetnék itt és írhatnám le eme sorokat. Egyszóval, köszönöm. @[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]
  20. Az írásaitokat olvasva megértelek titeket Szilárd és Be9. Csak egyet tudok mondani bármi is legyen a továbbiakban és szerintem ezt valamennyi játékos nevében mondhatom, hogy itt szerintem igen sokan találtunk nem csak karaktereinknek társaságot, barátokat hanem jó magunknak is és ezeket köszönjük. Hiszen ha nem volna a szerver, van számos ember akik nem is álltak volna szóba egymással. Részemről is itt több olyan barátság és ismeretségem lett ami ha a szeró nincs, talán nem is volna. A szerver amin kezdtem hasonlóan sokat adott ám sajnos az is bezárt.. Egy szó mind száz, szerintem minden játékos nevében köszönhetek mindent amit kaphattunk és kaptunk tőletek, Nektek és a Vezetőség mindenegyes tagjának akik lehetővé tették hogy a szerver élhető és élvezhető legyen. Bárhogy is legyen tovább, ezekkel a képekkel szeretném nektek megköszönni a sok élményt, a tesztelések alatt szerzet tapasztalatot és lehetőséget!
  21. Valóban jó dolgot mutattál felénk kedves Aldo, ezért vendégem vagy egy ebédre, szólj ha alkalmas az idő, hogy átugorj az elit Sandra koliba!
  22. Ahhoz, hogy megfelelő Gang Supression Roleplay-t tudjunk produkálni, megfelelő bandákra is volt szükség. Ezt a szintet Ti hoztátok nekünk vezérem és ezt köszönöm szépen. Remélhetőleg lesz még lehetőségünk valahol összefutni ugyanilyen felállásban és produkálhatjuk a színvonalasabbnál színvonalasabb szerepjátékot más szervereken.
  23. Megható, és egyben elgondolkodtató idézet minden fiatalnak. Külön öröm volt amit bemutattál az SD részéről felénk, nem volt még részem sajnos hasonlóban sem az elmúlt több mint tíz évbe. Top tier kategória, remélem valahol még beugrasz hozzánk egy vacsorára.
  24. Köszönjük szépen a lehetőséget, hogy egy RP szervert tettetek elénk. Én sajnálom, hogy elfogytak a játékosok, én még úgy éreztem, hogy kitart a szerver egy darabig. Végezetül egy idézettel búcsúznék tőletek, aztán majd egyszer úgyis találkozunk megint.
  1. Továbbiak betöltése
×
×
  • Új létrehozása...