Ugrás a tartalomhoz

Shotx

Manager
  • Hozzászólások

    97
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

5 követő

Utolsó profil megtekintők

Ez a funkció ki van kapcsolva, így nem láthatja a többi felhasználó!

Shotx Eredményei

17

Közösségi hírnév

  1. Municipality of Los Santos Business Operations Division Egyszeri vagy rendszeresített területbérlés 1. Los Santos város közigazgatási területén belül lehetőség nyílik a bejegyzett vállalkozások számára közterület/önkormányzati infrastruktúra bérleménybe vételére alkalmi vagy folytatólagos rendszerességgel. A bérleti szerződés bérlő által ellenszolgáltatott java az 1.1 és 1.2 szekcióban kerülnek megnevezésre. 1.1 A bérlő és Municipality of Los Santos között létrejövő bérleti szerződés kitételei: 1.1.1 A bérbeadó és bérlő között létrejövő szerződés tartalmát titoktartási kötelezettség zárolja, annak tartalmát a bérbeadó, valamint a bérbe vevő vállalkozás tulajdoni hányadával rendelkező természetes személyek ismerhetik. 1.1.2 A bérlő sem a bérelt területen, sem a vállalkozás más telephelyein, székhelyein nem bocsátkozhat törvénybe ütköző magatartásba, sem annak foglalkoztatott természetes személyei. 1.1.3 Bérlő a szerződésben foglalt, kölcsönösen kialkudott feltételeknek, tevékenységi kör betartására köteles szorítkozni. 1.1.4 A bérlemény igénybevétele a bérleti szerződés megkötését követően, az aláírást és kulcsátadást követően megkezdődhet. 1.1.5 A bérlemény továbbértékesítése, másodlagos bérbeadása a bérleti szerződés időtartama alatt, rendes körülmények fennállása esetén tilos mind a bérbeadó, mind a bérlő részéről. 1.1.6 A bérlő a bérelni kívánt területét az átvétel pillanatában megismeri, annak állagát a birtoklás időtartamára köteles megőrizni, a szerződés bármely okú megszűnésének esetében az átvételkor tapasztalt állag (szükség esetén helyreállítása) átadása szükséges, ennek hiányában a bérbeadó megtagadhatja a bérlő vállalkozás számára a jövőbeni szerződéskötés lehetőségét bármely, a fennhatósága alá tartozó területre vagy ingatlanra. 1.1.7 A bérlő a bérleti díjat minden esetben köteles a soron következő bérleti időszakot megelőzően átutalni a bérbeadó megjelölt elektronikus számlájára(576088), mely a szerződéskötést megelőző 3. napot, ismétlődő számlázás esetén a soron következő bérleti időszakot megelőző 5. napot foglal magában. 1.1.8 Bérlő a bérelt terület vagy ingatlanban keletkezett minden kár megszüntetésére köteles, renovációs, átalakítási terveit kérvényeznie kell a bérbeadó irányába, melyről a bérbeadó köteles egy helyszíni szemlével megbizonyosodni a kivitelezést megelőzően. 1.1.9 Minden, a bérleményt érintő beruházás, fejlesztés, állagfenntartás és azok adminisztratív és kivitelezési költségei a bérlőt terhelik. 1.1.10 Bármely felület, mely hirdetésre, propaganda elhelyezésére lehetőséget ad, szabadon elérhető a bérlő számára, annak tartalmi és formai követelményeit a mindenkori önkormányzati rendelkezések szabják meg. 1.1.11 A bérlő az ingatlanhoz kapott KETTŐ darab kulcsot nem sokszorosíthatja, azok ép állapotú visszaszolgáltatására a bérbeadó számára köteles, a kulcsokat birtokló természetes személyek nevét a szerződésben meghagyják. 1.1.12 A bérbeadó jogosult a bérbe adott terület előzetes bejelentés nélküli helyszíni ellenőrzésére, melyre a helyszínen kijelölt felelős személy jelenléte a bérlő részéről minden esetben biztosítandó, amennyiben a terület üzemel vagy publikum számára megnyitott területként aktív. 1.1.13 A megkötésre kerülő bérleti szerződésben foglaltak módosítására kizárólag a kulcsokat birtokló személyi változás, valamint a bérlő képviselőjének személyes adatainak változása esetében van lehetőség, mely egyszeri 5.000 USD adminisztrációs díj megfizetése ellenében történik meg. 1.1.14 A szerződés módosítását illető minden egyéb változás esetében az aktív szerződés felbontása szükséges. Szerződésmódosítás szándékának jelzése esetében 5 napos FELFÜGGESZTETT státusz veszi kezdetét, mely legfeljebb 5 napig, de minden esetben az új szerződés létrejöttéig áll fenn. Felfüggesztett státusz esetén a bérlemény bérlő általi igénybevétele, tevékenységi kör folytatására nincs lehetőség, a bérlő azonban minden esetben előbérleti joggal rendelkezik a terület felett, annak kiközvetítése nem lehetséges más vállalkozások számára a bérbeadó részéről az átmeneti időszak alatt. 1.1.15 Az alkalmi vagy rendszeresített bérleti díj minden esetben az állam területén használatos devizanemben értendő. 1.1.16 Rendkívüli felmondás esetén a bérlő köteles a bérleti szerződésben foglalt bérleti díj 30%-át kötbérként megfizetni 24 órán belül, ennek hiányában a bérlő a továbbiakban nem indíthat bérleti eljárást a bérbeadó irányába. 1.1.17 Bármely bérelt területen történő rendezvény megszervezését illetően, a bérbeadót nem terheli semmilyen esemény, amely a bérlő és a rendezvény házirendjét sértő tevékenység, folyamat. 1.1.18 Bérlő a bérelt területen folytatott tevékenység körein belül jogosult bármely, jogszabály szerint lehetséges tevékenység folytatására, azok engedélyeztetése a megfelelő szerveknél a bérlő feladata (sorsolás, beléptetési díj, házirend betartatása) 1.2 Szerződés keletkezésének és folytatólagosságának körülményei 1.2.1 ALKALMI bérbevétel 1.2.1.1 Ilyen típusú szerződés létrehozása esetén, a bérbevételre szándékolt időszakot megelőző 72 órával szükséges a bérbevételi szándék jelzése a megfelelő formanyomtatvány benyújtásával, ettől eltérő igényt a bérbeadónak jogában áll elutasítani. 1.2.1.2 A bérelni kívánt terület birtokba vétele a megjelölt bérleti időszakot megelőző 4 órával kezdődhet meg. A bérleti idő lejártát követő 2 órán belül a bérlő köteles a területet a bérbeadó számára helyszíni bejárással visszaszolgáltatni, az eredeti állapot helyreállításának kötelezettségével. 1.2.1.3 Bérbeadónak jogában áll a szerződést azonnali hatállyal felbontani, amennyiben a szerződésben megjelölttől eltérő tevékenység zajlik, vagy az általános szerződési pontok megszegésre kerülnek (lásd 1.1) 1.2.1.4 Az alkalmi területbérlés bérleti költsége minden esetben egyéni szerződések szintjén meghatározott, de legfejlebb 50.000 USD lehet. 1.2.1.5 A bérleti idő nem haladhatja meg a 24 órát. Minden egyéb kérdéses esetben az 1.1 pontban foglaltak szerint szükséges eljárni. 1.2.2 RENDSZERESÍTETT BÉRBEVÉTEL 1.2.2.1 Rendszeresített bérbevétel esetén a bérbeadó kötelezett minden bérleti periódusban egy alkalommal helyszíni bejárásra és állagfelmérésre, melyről előzetesen egyeztetnie szükséges a bérlővel. 1.2.2.2 Amennyiben a bérlő a bérleti szerződés meghosszabbításának megszakítását kezdeményezi a bérbeadónál, úgy a bérlő a már kifizetett időszak lejártáig használati joggal rendelkezik a terület felett, az aktív időszak utolsó napjának 20:00 órájáig köteles az 1.1 pontban foglalt állagmegőrzés és helyreállítási folyamatok véghezvitelére és a kulcsok átadására. 1.2.2.3 Bérleti szerződés jelzett megszüntetése esetén a bérbeadó jogosult új pályázatokat befogadni. 1.2.2.4 Új bérlőjelölt esetén a helyszíni bejárást, amennyiben még aktív bérleti időszakkal rendelkezik a jelenlegi bérlő, köteles biztosítani a bérbeadó és az új bérlő számára. 1.2.2.5 A bérleti díj megfizetését tekintve a bérleti időszak minden esetben a szerződéskötést követő vasárnapon esedékes, a szerződés létrejötte tehát amennyiben tört időszakra esik, úgy a megkezdett hét is egész időszaknak számít. ((tehát ha szerdán veszed át a kulcsot, az arra a hétre vonatkozó bérleti díjat is meg kell már fizetned, vasárnap pedig a következő hetit)) 1.2.2.6 Amennyiben az 1.1 pontban foglaltak, valamint az 1.2.1.3 pontban foglaltak megszegésre kerülnek, a bérbeadónak jogában áll azonnali hatállyal felmondani a szerződést. 1.2.2.7 A bérleti időszak minden esetben 1 hetes periódusokat foglal magában. 1.2.2.8 A bérleti díj meghatározása minden esetben egyéni szerződéskötés alapján készül, az azonban nem haladhatja meg a 25.000 dollárt bérleti időszakonként. 1.2.2.9 A bérleti szerződés automatikusan meghosszabbítottnak számít minden bérleti díj megfizetését követően. 1.2.2.10 Bérlőt a bérleti szerződés védi azzal szemben, hogy a bérbeadó más pályázók számára, a bérlő felmondási szándékának hiányában kiértékesítse. 1.2.2.11 Bérlő a bérlési szándék jelzésére a megjelölt tevékenység megkezdését megelőző legfeljebb 72. óráig köteles bejelenteni a megfelelő formanyomtatvány útján. Minden egyéb kérdéses esetben az 1.1 pontban foglaltak szerint szükséges eljárni. 1.3 Különleges helyszínek Jelenleg 3 olyan helyszínen biztosít a Municipality of Los Santos lehetőséget, melyre adottságaiból fakadóan kivételt képzőként szükséges tekinteni. Ezeknek a bérbevételére csupán alkalmi szerződés kötésével van lehetőség, az 1.2.1 pont minden rendelkezése szerint. Ez alól kivételt képez az 1.2.1.4 pont, eszerint a bérleti díj meghatározásának felső limitje nincs, az minden esetben tárgyalás részét kell, hogy képezze, a minimum bérlési összeg 20.000 USD összegben került meghatározásra, függetlenül a bérleti időtől (4-24 óra). 1.3.1 Az alábbi helyszínek állnak jelenleg rendelkezésre a leírtak szerint: CyberBar (játékterem, vendéglátóegység) Képek a helyszínről: https://imgur.com/a/QYh3H7h Bahama Mamas (szórakozóhely) Képek a helyszínről: https://imgur.com/a/MwtMcMd Richman Mansion Képek a helyszínről: https://imgur.com/a/ctcaHzo 1.3.2 A megjelölt különleges helyszínek esetében minden esetben az 1.1, valamint 1.2.1 pontok állnak kiegészítésként rendelkezésre. 1.4 Az aktív és lejárt bérleti folyamatok az alábbi linken érhetőek el: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MJ8nBf16cSFfxyB3UquhY5CPHGdilbvF8QUjYF62-IQ/edit#gid=0 1.5 A bérletigénylési formanyomtatvány az alábbi linken érhető el: https://forum.octans.hu/forums/topic/6301-egyszeri-vagy-rendszeresített-területbérlési-igény-bejelentése/#comment-24496
  2. 1. Alapvető demográfiai adatok -Név -Születési hely, idő -Iskolai végzettség -A legmagasabb iskolai végzettség okiratának másolata -Erkölcsi bizonyítvány másolata (keltezése nem nyúlhat túl 3 hónapon) -Jegyzett konferenciák, publikus felszólalások, közösségi tevékenységek az utóbbi 5 évben (neve, helye, témakör) -Idegen nyelv ismerete 2. Szakmai önéletrajz (Aktívan művelt szakma) 3. Motivációs levél (min. 200 szó terjedelemben) 4. Politikai program, ideológia (min. 200 szó terjedelemben) A feltöltési elvárás -A kitöltött pályázati anyagokat a választási iroda fórumrészben kell létrehozni 04.12. 16:00-ig. -A pályázatot az alábbi címmel kell létrehozni [Pályázó neve választási programja]
  3. Kedves Frakció Team! 01.08 Megfelelő időpont lenne, ha a 20:00-ás kezdési időpont belefér a keretbe.
  4. Tapasztalataim A roleplay világát mostmár bő évtizede megjártuk, ezek között konkrét frakcióvezetés nem, sokkal inkább aldivíziók irányítása, pénzügyi háttér kezelése, vagy alkalom adtán emberek összetartása és célzott irányítása volt a feladatunk. Úgy tapasztaltuk, hogy függetlenül a szerver minőségétől, a szervereken forgó játékosok mennyiségétől, vagy az adott frakció mikéntjétől függetlenül a legfontosabb dolog minden esetben az volt, és az is marad, hogy milyen módon képes az ember akár alá- akár mellérendelt pozícióban kommunikálni, mennyire képes hatni a vele együtt dolgozó emberekre, illetve a saját maga által megálmodott struktúrát és céltervezetet mennyire képes nem csak a környezetével, de saját magával is betartatni - szorosan figyelve a felmerülő hibákra, azokat pedig akut vagy tervezett módon képes legyen kezelni, vagy adekvát módon beépíteni az eredeti elképzelésébe. Tervezett vezetőség A frakció felépítését egy kétlépcsős hibrid rendszerben szeretnénk elindítani, amely a szerver indulásával dinamikusan nyílna meg a tervezett fő- és aldivíziók tekintetében. A vezetőség magjának a feladata leginkább a teljes struktúra megágyazása, előkészítése, hogy a játékosszám dinamikus növekedésével párhuzamosan megnyílhassanak azok a pozíciók, amelyek eredetileg is a részét képezik bármely Governor’s vagy Mayor’s Officenak, a lehető legészrevétlenebbül és leggördülékenyebben. Ennél fogva a cél a politikai szerveződések koordinációja és megfelelő platform biztosítása a City Council megválasztásához és összehívásához, ez pedig egyfajta öngerjesztő folyamatként lesz képes életre hívni a passzivált kormányzati és önkormányzati ágakat. A közvetlen frakcióvezetés inkább teoretikusan, szürke egérként lesz csak jelen a frakció működésében, teret hagyva különböző ideációk kibontakozásának a pártokon belül és azok között is. Tudatosan kell a szerver indulását segíteni és azzal együtt mozogni, hogy a frakció és az általa kínált lehetőségek mindvégig igényt elégítsenek ki és szükség legyen azok meglétére. Mindezek érdekében egy kb. 6 főből álló magra lesz szükség az alapvető feladatok ellátására és a Mayor’s Office lendületes beindítására, annak segítésére. Kizárólag olyan tagok bevonását szeretnénk lehetővé tenni, aki a lehető legtöbb aspektusból megfelel az agilitás, teherbírás, élettapasztalat és közvetlenség tulajdonságainak, hiszen ez a frakció olyan szerepet tölt be egy szerver életében, amiben sem az urambátyám rendszer, sem a félvállról vevő, trágyára legyintő típusok jelenléte sem engedhető meg. Erre való tekintettel rendelkezünk széles ismertséggel a magyar textrp közösség terén belül, ami sok olyan háttérinformációhoz adhat nekünk hozzáférést, ami elengedhetetlen egy ilyen kiválasztási folyamat biztos és meggyőző lebonyolításához. Pályázható vezetőségi pozíciók és feladatkörök -Head of SA Election Committee: Feladata a választási folyamatok felügyelete és akadálymentes lefolytatása. A feladatkört betöltő személynél fontos a függetlenség és a becsületesség. -State Treasurer: Feladata a frakció költségvetésének kezelése és ellenőrzése. A pozíciót betöltő személy fontos, hogy átlássa a frakció pénzügyeit és megfelelően tudja azokat kezelni, minderről pontos információkat tudjon adni a vezetőség többi része felé. -Chief of Los Santos Office (IRS): Feladata az IRS szakszerű vezetése és a frakció vezetőségének informálása a történésekről. A pozíció betöltéséhez szükséges az IRS működésének megfelelő ismerete, kiemelkedő kommunikációs készség. Tagok várható létszáma A tagok létszámát nehéz egy pontos számban, vagy tartományban is megjelölni. A legpontosabb becslést a korábbi tapasztalataink felhasználásával az átlagos aktív játékosszám 10-15%-ban tudjuk meghatározni, hiszen a pozíciók bővülése a rendelkezésre álló aktív játékosszám függvénye. A struktúra tekintetében a várható legmagasabb tagsági arány az LSDOTS és az IRS berkein belül lesz, a GOV további részei szinte végig fixált pozíciószámmal rendelkeznek. Internal Revenue Service Az IRS kezelése nem szükségszerűen okoz gondot, a kihívást inkább az fogja ebben a kérdésben okozni, hogy milyen mértékben hangolható össze a script oldala a pénzügyi rendszereknek, valamint a PD működése mennyiben fonható össze az IRS kiképzési és bevetési működésével. Ahhoz, hogy ez a “GOV aldivízió” önálló lábakon legyen képes állni, inkább arra a fajta munkára van szükség, ami a text sorok zúdulatát hozza magával adminisztrációval kiegészítve, s egyfajta csúcspontként működhet egy-egy nyomozati fázis lezárásával. Annak a megvalósítása, hogy ez a munkakör egy Contraband Police Simulator legyen, kevés értelmét és esélyét látom, már amennyiben a játékosok ide kötődő része képes lesz elfogadni ezt a fajta monotonitást, az akár napokig, hetekig kitartó szürkébb kutakodást. Ezeket üde foltként kiegészítheti egy-egy aprónak számító helyszíni ellenőrzés, lefoglalás, kihallgatás, mindezek koordinálására viszont megfelelő felkészültséget ad a PD-vel való együttműködés a kiképzés pillanatától kezdve, illetve már támaszkodhatunk a chain of command szintjeire a jelenleg felrajzolt IRS struktúránk szerint is. Frakció felépítése Szeretnénk eltérni a szokásos végtelen pénzzel rendelkező Government formátumtól. Ennek érdekében a frakción belül és kívül is havonta előre bekérnénk egy költségvetési nyilatkozatot, hogy a tervezett havi kiadás és bevétel mekkora lesz, ennek a nyilatkozat nyomán fogják a városi szervezetek a támogatást megkapni. Ezzel a megoldással remélhetőleg elkerülhetjük a frakciók túlzott meggazdagodását. Ez a megoldás alkalmazva lenne a frakción belül is, hiszen a 3 fő részt (Governor’s Office; Municipality of Los Santos; Internal Revenue Services) külön szeretném kezelni pénzügyileg. A városvezetést tekintve szeretnénk egy City Councilt létrehozni akik a várost érintő kérdésekkel és változásokkal foglalkoznak. Ennek a tanácsnak a tagja a Mayor és a City Council President is, azonban vétó joga egyiknek sincs. A város vezetésének nagyobb részét a City Controller végzi akit a Council fog kiválasztani a jelentkezők közül, a mandátuma határozatlan, visszavonásig érvényes. A frakció rész egységei szabadon, egymástól függetlenül működnének, a frakció vezetősége csak az irányvonalakat határozná meg és tartatná be. A frakciót három fő részre osztanám. 1.Government of San Andreas 2.Municipality of Los Santos 3.Internal Revenue Service Government of San Andreas -Governor’s Office -Governor -Lieutenant Governor -State Treasurer -Spokesman -Election Committee -Head of SA Election Committee -Electoral Commission Clerk Municipality of Los Santos -Mayor -City Council -City Controller -City Treasurer -City Regulation Inspector -Secretary -Clerk -Department of Transportation Services -Director of LSDOTS -Supervisor of Traffic Officers -Traffic Officer I-III -Traffic Officer Trainee Internal Revenue Services -Chief of Los Santos Office -Deputy Chief of Los Santos Office -Special Agent In-Charge -Assistant Special Agent In-Charge -Supervisory Special Agent -Special Agent -New Agent Trainee
×
×
  • Új létrehozása...