Ugrás a tartalomhoz

Government of San Andreas


Ajánlott témák

Tapasztalataim

A roleplay világát mostmár bő évtizede megjártuk, ezek között konkrét frakcióvezetés nem, sokkal inkább aldivíziók irányítása, pénzügyi háttér kezelése, vagy alkalom adtán emberek összetartása és célzott irányítása volt a feladatunk. Úgy tapasztaltuk, hogy függetlenül a szerver minőségétől, a szervereken forgó játékosok mennyiségétől, vagy az adott frakció mikéntjétől függetlenül a legfontosabb dolog minden esetben az volt, és az is marad, hogy milyen módon képes az ember akár alá- akár mellérendelt pozícióban kommunikálni, mennyire képes hatni a vele együtt dolgozó emberekre, illetve a saját maga által megálmodott struktúrát és céltervezetet mennyire képes nem csak a környezetével, de saját magával is betartatni - szorosan figyelve a felmerülő hibákra, azokat pedig akut vagy tervezett módon képes legyen kezelni, vagy adekvát módon beépíteni az eredeti elképzelésébe. 

 

Tervezett vezetőség

A frakció felépítését egy kétlépcsős hibrid rendszerben szeretnénk elindítani, amely a szerver indulásával dinamikusan nyílna meg a tervezett fő- és aldivíziók tekintetében. A vezetőség magjának a feladata leginkább a teljes struktúra megágyazása, előkészítése, hogy a játékosszám dinamikus növekedésével párhuzamosan megnyílhassanak azok a pozíciók, amelyek eredetileg is a részét képezik bármely Governor’s vagy Mayor’s Officenak, a lehető legészrevétlenebbül és leggördülékenyebben. Ennél fogva a cél a politikai szerveződések koordinációja és megfelelő platform biztosítása a City Council megválasztásához és összehívásához, ez pedig egyfajta öngerjesztő folyamatként lesz képes életre hívni a passzivált kormányzati és önkormányzati ágakat. A közvetlen frakcióvezetés inkább teoretikusan, szürke egérként lesz csak jelen a frakció működésében, teret hagyva különböző ideációk kibontakozásának a pártokon belül és azok között is. Tudatosan kell a szerver indulását segíteni és azzal együtt mozogni, hogy a frakció és az általa kínált lehetőségek mindvégig igényt elégítsenek ki és szükség legyen azok meglétére. Mindezek érdekében egy kb. 6 főből álló magra lesz szükség az alapvető feladatok ellátására és a Mayor’s Office lendületes beindítására, annak segítésére.

Kizárólag olyan tagok bevonását szeretnénk lehetővé tenni, aki a lehető legtöbb aspektusból megfelel az agilitás, teherbírás, élettapasztalat és közvetlenség tulajdonságainak, hiszen ez a frakció olyan szerepet tölt be egy szerver életében, amiben sem az urambátyám rendszer, sem a félvállról vevő, trágyára legyintő típusok jelenléte sem engedhető meg. Erre való tekintettel rendelkezünk széles ismertséggel a magyar textrp közösség terén belül, ami sok olyan háttérinformációhoz adhat nekünk hozzáférést, ami elengedhetetlen egy ilyen kiválasztási folyamat biztos és meggyőző lebonyolításához. 

 

Pályázható vezetőségi pozíciók és feladatkörök

-Head of SA Election Committee: Feladata a választási folyamatok felügyelete és akadálymentes lefolytatása. A feladatkört betöltő személynél fontos a függetlenség és a becsületesség.

-State Treasurer: Feladata a frakció költségvetésének kezelése és ellenőrzése. A pozíciót betöltő személy fontos, hogy átlássa a frakció pénzügyeit és megfelelően tudja azokat kezelni, minderről pontos információkat tudjon adni a vezetőség többi része felé.

-Chief of Los Santos Office (IRS): Feladata az IRS szakszerű vezetése és a frakció vezetőségének informálása a történésekről. A pozíció betöltéséhez szükséges az IRS működésének megfelelő ismerete, kiemelkedő kommunikációs készség.


 

Tagok várható létszáma

A tagok létszámát nehéz egy pontos számban, vagy tartományban is megjelölni. A legpontosabb becslést a korábbi tapasztalataink felhasználásával az átlagos aktív játékosszám 10-15%-ban tudjuk meghatározni, hiszen a pozíciók bővülése a rendelkezésre álló aktív játékosszám függvénye. A struktúra tekintetében a várható legmagasabb tagsági arány az LSDOTS és az IRS berkein belül lesz, a GOV további részei szinte végig fixált pozíciószámmal rendelkeznek.

 

Internal Revenue Service

Az IRS kezelése nem szükségszerűen okoz gondot, a kihívást inkább az fogja ebben a kérdésben okozni, hogy milyen mértékben hangolható össze a script oldala a pénzügyi rendszereknek, valamint a PD működése mennyiben fonható össze az IRS kiképzési és bevetési működésével. Ahhoz, hogy ez a “GOV aldivízió” önálló lábakon legyen képes állni, inkább arra a fajta munkára van szükség, ami a text sorok zúdulatát hozza magával adminisztrációval kiegészítve, s egyfajta csúcspontként működhet egy-egy nyomozati fázis lezárásával. Annak a megvalósítása, hogy ez a munkakör egy Contraband Police Simulator legyen, kevés értelmét és esélyét látom, már amennyiben a játékosok ide kötődő része képes lesz elfogadni ezt a fajta monotonitást, az akár napokig, hetekig kitartó szürkébb kutakodást. Ezeket üde foltként kiegészítheti egy-egy aprónak számító helyszíni ellenőrzés, lefoglalás, kihallgatás, mindezek koordinálására viszont megfelelő felkészültséget ad a PD-vel való együttműködés a kiképzés pillanatától kezdve, illetve már támaszkodhatunk a chain of command szintjeire a jelenleg felrajzolt IRS struktúránk szerint is.


 

Frakció felépítése

Szeretnénk eltérni a szokásos végtelen pénzzel rendelkező Government formátumtól. Ennek érdekében a frakción belül és kívül is havonta előre bekérnénk egy költségvetési nyilatkozatot, hogy a tervezett havi kiadás és bevétel mekkora lesz, ennek a nyilatkozat nyomán fogják a városi szervezetek a támogatást megkapni.

Ezzel a megoldással remélhetőleg elkerülhetjük a frakciók túlzott meggazdagodását.

Ez a megoldás alkalmazva lenne a frakción belül is, hiszen a 3 fő részt (Governor’s Office; Municipality of Los Santos; Internal Revenue Services) külön szeretném kezelni pénzügyileg.

A városvezetést tekintve szeretnénk egy City Councilt létrehozni akik a várost érintő kérdésekkel és változásokkal foglalkoznak. Ennek a tanácsnak a tagja a Mayor és a City Council President is, azonban vétó joga egyiknek sincs. A város vezetésének nagyobb részét a City Controller végzi akit a Council fog kiválasztani a jelentkezők közül, a mandátuma határozatlan, visszavonásig érvényes.

A frakció rész egységei szabadon, egymástól függetlenül működnének, a frakció vezetősége csak az irányvonalakat határozná meg és tartatná be.

 

A frakciót három fő részre osztanám.

1.Government of San Andreas

2.Municipality of Los Santos

3.Internal Revenue Service

 

Government of San Andreas

-Governor’s Office

-Governor

-Lieutenant Governor

-State Treasurer

-Spokesman

-Election Committee

-Head of SA Election Committee
-Electoral Commission Clerk

 

Municipality of Los Santos
-Mayor
-City Council
-City Controller
-City Treasurer
-City Regulation Inspector
-Secretary
-Clerk

-Department of Transportation Services
-Director of LSDOTS
-Supervisor of Traffic Officers
-Traffic Officer I-III
-Traffic Officer Trainee

 

Internal Revenue Services
-Chief of Los Santos Office
-Deputy Chief of Los Santos Office
-Special Agent In-Charge
-Assistant Special Agent In-Charge
-Supervisory Special Agent
-Special Agent
-New Agent Trainee

Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

image.png


Kedves Pályázó!
Örömmel értesítelek, hogy a pályázatod elfogadásra került a Frakció Team megbeszélését követően. A következő lépés a szóbeli meghallgatás lesz
, melyet az OctansV Discordján tartunk meg. Az alábbi időpontokat határoztuk meg a szóbeli megbeszéléseknek:

  • 01.08
  • 01.13
  • 01.14

Minden szóbeli megbeszélés 19:00-kor kezdődik.
Kérlek jelezz vissza hozzászólás formájában, hogy mely időpont lenne számodra megfelelő
. Ha egyik dátum se ideális számodra, szintén hozzászólás formájában jelezd felénk.
Még egyszer gratulálunk a sikeres pályázáshoz és várjuk a visszajelzésed
!

OctansV
Frakció Team

Szerkesztve Lejó által
Link to comment
Megosztás egy közösségi oldalon

  • Morcsog lezárta ezt témát
Vendég
A téma le van zárva, így nem szólhatsz hozzá!
×
×
  • Új létrehozása...