Ugrás a tartalomhoz

Tayners32

Játékos
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

3 követő

Utolsó profil megtekintők

64 profil megtekintés

Tayners32 Eredményei

7

Közösségi hírnév

  1. MUNICIPALITY OF LOS SANTOS Vállalkozás bejelentése IGÉNYLŐ ADATAI Igénylő neve: Hope De Luca Igénylő születési helye, ideje: El Quebrados, 2000.06.07. Igénylő lakcíme: Los Santos, West Vinewood, Spanish Ave 30. (327) Igénylő bankszámlaszáma: 2385989 Igénylő elérhetősége: 746-942 [Tayners32#5194] VÁLLALKOZÁS ADATAI Vállalkozás neve: F.T. Pawn Vállalkozás megcélzott székhelye: Clinton Ave 2 (880) Vállalkozás egyéb telephelye(i): - Vállalkozáshoz tartozó jármű(vek) rendszáma(i): - Vállalkozáshoz tartozó alkalmazott(ak) neve(i): Aldo Vittorio, Echus Freeman, Alex Alessandro Milyen foglalkozásokat céloz meg a cég? [Egyéb] Az F.T. Pawn egy Downtown Vinewoodon nyiló zálogház. A cég elsődlegesen számítástechnikai alkatrészeket, másodlagosan pedig egyéb értékeket vesz zálogba, illetve értékesít később. EGYÉB INFORMÁCIÓK A vállalkozás bejelentésének kérelme és annak elbírálását követően keressen fel egy illetékest a városházán! Kérjük mutassa fel érvényes személyi igazolványát, amennyiben szükséges a székhely területbérlési szerződését és tűzvédelmi nyilatkozatát! A sikeres ügyintézést követően az előterjesztett vállalkozás bejegyzése megtörténik, mely a határozat életbe lépésének idejétől hivatalosan is működtethető. A bejelentett vállalkozásokat itt ellenőrizheti: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1paAsxNDA8i-Jh6ZczitPn4x40nu4dJVNIFI8hZXPK5U/edit?usp=sharing
  2. Személyszerint egyetértek mindkét pontal. Az elsőrész teljesen magától értetendő. Az egész egy nyilvános megalázás, amin az emberek csak nevetnek, és szórakoznak többnyire. Később a playerre negatív hatásként nehezedhet, hiszen előítélettel, és megvetéssel néznek majd rá egyesek. Mind az esélyeit ronthatja, és azért emeljük ki azt is, hogy játék, vagy nem játék az embernek van egy lelki világa. Ha egy kis értetlen srác, aki még azt sem érti hogy miért rossz amit tett, meg miez az egész, a nyakába kap egy büntetést. Nyilván érzi, hogy rosszat tett, hogy az emberek rossz szemmel néznek rá, de nem érti miért. Simán van olyan beállítottságú ember aki emiatt szomorú, rossz kedvű, vagy éppen megbántott lesz. Rögtön ebből jönne a következő gondolatom.. "Máskor RP-zz valamit hasonló szituációba". Ez tökéletesen megmutatja a stílusát az adminjailek indokának, illetve bannok indokának. Szerintem itt nem is az a legnagyobb tanulság feltétlen, hogy talán nincs kiforrva valami a háttérbe, hanem sokkal inkább, hogyan megy végbe egy admin ügy. Volt is szerencsém egyet megtapasztalni magam mellett horgászásnál. Nézze meg bárki az indokot, ha E/1-ben van megnevezve a személy, és konkrétan az egész egy olyan mondat ami a büntetést kapó személynek szól, akkor csak annyi a kérdésem: Ezt elmondta neki OOC chaten is? Tisztázta, hogy mit hibázott? Elmagyarázta neki is? - Ha igen akkor miért ez az AJ indoka? Mert ennek számomra nagyon olyan szaga van, hogy ott valamennyire meglett hallgatva, de mielőtt tisztázva lenne mit hibázott, és mi a következmény (amire még ugye a player maga is tud reagálni a lefejezés előtt), már kapja a büntetést, és konkrétan a büntetés indoka a magyarázat. Ha akkor azzal nem ért egyet, vagy bármi felvetése van, akkor már 5 kört kell futni, hogy mégis érvényesülni tudjon. Egy adminnak szerintem kötelessége lenne elmondani a player felé a büntetés okát, módját, és hosszát, mielőtt az kiosztja azt. Ezzel együtt arra is időt adva, hogy az adott személy megvédhesse magát, elmondhassa érveit, és gondolatait. Ahelyett, hogy csak a nyakába dobnák egy olyan indokkal: "Legközelebb Rpzzél" A következő rész nem kapcsolódik nagyon szorosan, talán eltérés, de szeretném leírni, mert számomra hozzákapcsolodik: Ez azt mutatja meg számomra, hogy az adminoknak a mentalitása dönti el (ezzel egy időbe az ő kezükbe van adva szabadon), hogy éppen egy szituációt meglehet-e értelmesen beszélni, vagy kapja a büntetést aki kapja, és helo. Úgy gondolom, hogy ez eléggé a saját tapasztalataimból származik, szóval mindenki kezelje egy jókora csípet sóval: Az admin ügyek kezelésének megvannak a helyes módjai. Nem szabad madárnak lenni, de ugyanakkor mindenkinek nagyon mélyen elkéne tennie az egoját, és az önérzetét a fiók mélyére, azzal együtt pedig nyitottá válni, és arra fokuszálni hogyan építhet, hogyan vezethet hosszútávon célra. Ha kihívnak egy admin egy ügyre, 2 ember összebalhézott, akkor neki nem az a dolga, hogy csak kiossza a büntetést, és menjen a következő helyre. Miért? Mert következményei vannak annak, hogyan intézi el az ügyet. Ha a 2 player akit felhoztam nem ért egyet a büntetéssel (nyilván ha törekszik az ember akkor is van ilyen), akkor nekik rossz szájizük marad, utálattal fognak a másikra nézni. Eldöntötte az adott szituációban az adminsztrátor, hogy kinek ítéli az ügyet, de az egy újabbat, ha nem még nagyobb fog szülni, mert a büntetést kapó fél, sérelemként fogja fel. Nem látja hol hibázott, így még nem is ott bukik el sokszor a dolog, hogy megtudja-e emészteni, betudja-e látni hogy hibázott, hanem már ott hogy az sem tiszta mi volt a probléma, és csak a hápogás megy. Számomra a leginkább közhellyé vált mondás amit mindig elmondok ha úgy adja a téma az adminsággal kapcsolatban. Az admin kvázi a jó és rossz között dönt, ami iszonyatosan relatív, és iszonyatosan egyénfüggő. Ott van a szabályzat, de azok néha értelmetlenek, vagy nem érvényesülnek megfelelően egy szituációra. Adminként látni kell, hogy egy szabálynak mi az indoka. "Miért született meg ez a szabály? Mit akar megakadályozni, és miért? Mi célt szolgál?" Ha ezt képes megtenni, akkor minden szituációt szürkén tud kezelni, ami fontos. Minden komolyabb ügy több ember egyet nem értésén, vagy hibáján alapszik. Az adminnak mielőtt a büntetés gondolatához eljut megkell fejteni-e mi volt a hiba, és ami még fontosabb, hogy miért született meg az a hiba? Ez alatt pedig nem a "hát mert ő így csinálta és nem úgy" választ kell keresni. Hanem, hogy mi volt az indítatása, és gondolata amiért úgy csinálta ahogy. Ha arra megvan a válasz, ellehet magyarázni számára mit, miért, hol rontott el, hogy kerülheti el legközelebb. Fontos az empátia.. ahogy a "jó vagy rossz" résznél is próbáltam célozni rá, nem fekete-fehéren kell nézni a dolgokat. Egy adminügynél általában mindkét félnek igaza lehet, sőt valamennyi van is. Amikor az admin kikérdezi az embereket, miért/hogy csinálták, megkell keresni, megjegyezni, hogy kinek miben volt igaza, majd a részigazságokból kell felépíteni a nagyot. Elkell ismerni mindkét félnek az igazát, akkor is ha valakinek végül büntetést oszt, mert ha nem teszi akkor megint sérelmet hagy az emberben, és ő nem fog fejlődni, hanem azon fog dünnyögni, hogy már pedig abba igenis igaza volt.
  3. A szabályzatban van kiskapu. VEREKEDÉS A verekedést is megfelelően /me, és /do használatával kell szerepjátszani. A kizárólag gombokkal, szerepjáték nélkül történő verekedés csak akkor megengedett, ha ahhoz minden résztvevő fél hozzájárult. A puszta szerepjáték nélküli verekedés, a /try használata verekedésnél és támadásnál nem elfogadott, mert ezek nem veszik figyelembe a karakter adottságait, képességeit. Nem kötelező, lelehet kommunikálni és megoldani. Nem vagy rákényszerítve, mert igenis van lehetőség másképp megoldani, úgy ahogy neked is tetszik. Vannak-e problémák a szabállyal? Igen. Vannak olyan részei amit biztosan jobban is kilehetne találni. (én személy szerint a Try részével nem értek egyet), valamint az a probléma, hogy a meglepetés ereje elveszik az benne van. Erre kéne kitalálni valamit. De a probléma, hogy itt nem arról megy az öletelés többnyire, hogy aranyközépút szülessen, és meglegyen fixálva egy szabályzat, ami megosztó lehet. (tehát megszülessen egy új verzió, ami mindkét nézőpont részigazságának, és felvetéseinek eleget tesz). Szimplán csőlátásban arról: "kell-e vagy sem?". Aminek sosincs vége, és csak új feszültségeket szül, mert ahogy leírtam fentebb... Abból van vita, és "feszültség", ami megosztó, RPhez való hozzáállásban, és a stíluban eltér. Ez pedig pont olyan mintha arról vitatkoznánk, hogy 2021-ben kell-e a /Do vagy sem. Valamint a fentebbi hozzászólásban már személyessé is vált téma, hiszen mind én, mind más is meglett burkoltan jelölve mi szerint: "Igazán beláthatnátok, hogy ez a szabályzat ebben a formájában hibás, mert nem hittem hogy pont titeket kell erről meggyőznünk" Ez pedig egyáltalán nem a probléma megoldását vezeti fel, hanem egyértelműen egy olyan gondolatot közöl, hogy "Én látom a hibát, ti nem, én jól látom, ha ti nem, akkor rosszul látjátok" Abszolút nem építő jellegű, és nem viszi előre az egészet, pont ellenkezőleg, vitát, és utálatot kelt. Ami szintén azt erősíti meg, hogy nem a megoldás felé halad a topic, hanem csak egy értelmetlen veszekedéssé. A lényeg: Én eltudok képzelni egy rendszert ami szimplán csak annyi lenne, hogy ha valakire rácélzol (vagy megnyomsz egy gombot pl alt), akkor megjelenne egy kis ikon a karakter felett, ami csak akkor látható, és olyan mint az ellenörzőtt karakterek ikonja funkcióját tekintve. Az ikon teljesen egyértelmű kommunikáció lenne a player részéről, hogy a klikk párbajt, vagy az RP-t részesiti előnyben. Ha két fél véleménye megegyezik, akkor semmi egyeztetés nem szükséges, azonban ha eltér, akkor a támadónak mérlegelnije kell, aszerint eldönteni, hogy kedvezik-e az áldozat felé, és az ő általa jelzett módon folytatja a szituációt, vagy oda megy, egyeztet. Nem tökéletes, hiszen még mindig előfordulhat benne különbség, és mindig elveszhet a meglepetés előnye, de az azonos véleménnyel rendelkező emberek legalább könnyebben érvényesülnek egymás társaságában, és valjuk be, könnyebb is ha nem kell egyeztetni, mert adja magát a dolog. Az ikont természetesen beállításoknál lehetne állítani. A problémát nem oldja talán meg 100%-osan, de egy lépéssel közelebb kerülünk ahhoz, hogy mindenkinek könnyebb, és jobb legyen.
  4. Régóta RPzek, és baromi sokszor látom, hogy az emberek köpködnek meg utálkoznak egymás felé, épp amiatt mert valaki így, valaki úgy csinálja. Ezt természetesen nem csak a verekedésre értem hanem átfogóan az RP stílusára, és annak felfogására. Hosszú évek alatt hamar rájöttem, hogy ezek a különbségek kommunikációval, és megfelelő hozzáállással nem okoznak vitákat, és feszültségeket. A lényege hogy tiszteljük a másikat. Ez a szabály pedig pont ezért jó, mert kommunikációra vezeti a játékosokat, ami hihetetlenül fontos, hiszen így talán nem egymás háta mögött megy a szidkozódás, hanem úgy ahogy megértjük egymást, és élvezzük a játékot. Alapvetően ha átgondolja az ember, melyik az ami több effortba, több energiába, és kreatívitásba kerül? Az ha leRPzi az ember az ütéseket, és a különböző mozdulatokat. Tehát mondhatni az a nehezebb út, épp ezért úgy gondolom ez egy olyan szabály ami védi azokat az embereket, akiknek ígénye van az ilyesmire. Sokkal jobban kilehet fejteni a karakterünk vonásait, és stílusát egy RPben a klikk párbajjal szemben. Illetve ami szerintem a legfontosabb, hogy elkülöníti az embert a játékbeli karakterétől, és attól aki ő a valóságba. Mivan ha én egy erős karaktert RPzek, de olyan rossz az egerem, hogy minden 2. klikket vesz be? Akkor máris szétveri a karakterem egy másik akár gyenge női kari, mert az ő IRL képességei, és eszközei jobbak? Az ha RPvel megy végbe ezt a problémát elkerüli, és az ember RPzhet olyan fizikai tulajdonságokat, amik nem feltétlen egyeznek meg azzal amire ő képes. Arról nem beszélve, hogy az utána lévő sérüléseket is részletesebben lehet RPzni. Röviden: A szabályzat megvédi azokat a játékosokat, akik a nehezebb utat válasszák, és a részletesebb RP-t favorizálják, de ugyanakkor lehetőséget ad arra, hogy ha valakik a klikk párbajt részesítik előnybe, akkor egy egyeztetés után nyugodtan megtegyék azt. Win-win. (az egyetlen dolog amibe van igazság, hogy sajnos így a meglepetés ereje elveszik, azok számára akik klikkelve akarják megoldani a bunyót.)
  5. Karakternév: Hope De Luca Új karakternév: Hope de Luca Discord név, azonosító: Tayners32#5194 Kérelem leadásának indoklása: Egy régebbi karakteremet szeretném behozni, az előző kérelemben váltottam rá, viszont sajnos az arcot nem sikerült eltalálnom, szeretném korrigálni, hogy a kínézete megegyezzen azzal amilyen volt.
  6. Karakternév: Akane Sato Új karakternév: Hope De Luca Discord név, azonosító: Tayners32#5194 Kérelem leadásának indoklása: A szerverre az első pár napban nem néztem fel, végül feljöttem, de nem igazán tudtam milyen karaktert akarok RPzni. Most már eldöntöttem viszont a jelenlegi karakter teljesen más. Így szeretnék csinálni egy új karaktert, és ezzel együtt a neve is változna.
×
×
  • Új létrehozása...