Ugrás a tartalomhoz

Brody

Főadminisztrátor
  • Hozzászólások

    330
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

  • Nyert napok száma

    2

Brody utoljára Május 16 napon nyert.

Brody rendelkezett a legtöbb lájkolt tartalommal!

Brody felhasználóról

  • Születésnap 1997-08-16

Utolsó profil megtekintők

1.778 profil megtekintés

Brody Eredményei

  • Teszt Rare

Recent Badges

105

Közösségi hírnév

  1. Szia! Amennyiben a jövőben változni fog a viselkedésed beszélhetünk majd róla, de egyelőre marad még az a moderáció.
  2. Ez így van az alap GTA-s autók handlingjéhez nem nyúlunk hozzá. Továbbá a legyorsabb autók is erre a nagyságrendileg 210 km/h-ra vannak korlátozva. Ezt a sebességet pedig olyan úton értem ahol nem dobálja az autót ami a GTA-ban gyorsítja az autókat.
  3. Brody

    nojel

    Szia! Ha a jövőben változni fog a hozzáállásod, illetve a viselkedésed a fórumon az esetben beszélhetünk majd a tartalom moderáció levételérő, de addig szó sem lehet róla. Továbbá már korábban is volt több szabályszegésed is a fórumon hasonló trollkodás és a toxic viselkedésed végett. A tartalom moderálást vasárnap kaptad azóta nem hiszem, hogy teljesen átgondoltad, hogy mit szeretnél képviselni ezen a platformon. A kérelmed elutasítom.
  4. Szia @Neo! Keress fel a szerveren és akkor vissza adom a pénzt.
  5. Korábbi bugfixek során javításra került a hiba.
  6. Brody

    Autólopás

    JIFFYSHARE AUTÓLOPÁS Elérhető: v1.1 update RENDSZER CÉLJA A rendszer legfőbb célja, hogy új szerepjáték szituációkat teremtsen, illetve újabb pénzkereseti forrást biztosítson az illegális frakciók számára. RENDSZER LEÍRÁSA A rendszer bekerülésével lehetőség nyílik az illegális frakciók számára, hogy jiffyShare autókat ellopjanak és azokat alkatrészeire szereltethessék, amiből a későbbiekben pénzt kereshetnek a csempésszéf segítségével. Értelemszerűen az első teendő, hogy szállj be egy jiffyShare-es autóba és írd be a /theftveh parancsot. A parancs beírása után kezdetét veszi egy minigame. A minigame során, mint a telefon is írja a statikus blokkok megkeresése lesz a tolvajnak a feladata. A következő képen látható maga a blokk, amiben el van helyezve mind a kettő statikus részlet, amit meg kell, hogy találjunk 30 másodperc alatt a folyamatosan változó táblába. A bal kézről elő kombinációt a "W, A, S, D" betűkkel tudjuk mozgatni és a "SPACE" gombbal tudjuk jóváhagyni. A jobb kéz felöli kombinációt pedig a nyilakkal lehet irányítani és az "ENTER"-el pedig jóváhagyni. Amint sikeresen teljesítetted a minigame feladatát a rendszer megjelöl neked a térképen egy pontot ahova el kell juttatnod a lopott gépjárművet. Miután sikeresen eljuttattátok az autót ehhez a ponthoz a jutalmatok egy "Alkatrész jegy"() lesz. Ezt az itemet el kell vinni az "Alkatrész dealer" nevű NPC-hez aki ezt a jegyet be fogja váltani "Jármű alkatrész"-re (). A továbbiakban az alkatrészeket a csempésszéfbe kell helyezni, hogy azt a kereskedő elvigye és az összeget jóváírja a frakció számlájára. KAPCSOLÓDÓ SZABÁLYPONTOK
  7. TÖBB KARAKTER RENDSZER Elérhető: v1.1 update RENDSZER CÉLJA A rendszer esélyt ad arra, hogy egy játékosnak több karaktere is legyen, ezáltal a játékosok változatos és egyedibb szerepjáték szituációkat tudnak kialakítani, vagy több szerepjáték szálban is részt tudnak venni. RENDSZER LEÍRÁSA A rendszerhez köthető szabálypontok ezen a linken elérhetőek. Több karakter esetében mindig külön kérelmet kell nyitni, amit itt lehet kérelmezni. Amint belépünk a felhasználónkba bal oldalt megjelennek az elérhető karakterek, amik között a fel-le nyilakkal tudunk váltogatni. A karakter neve mellett ez tartalmazza a rajtuk eltöltött játszott perceket, illetve kedvenccé is tudjuk tenni a TAB lenyomásával. Amennyiben kedvencnek jelölünk egy karaktert, az lesz az elsődleges karakterünk, tehát ő kerül legfelülre. Bal oldalt megjelenik még egy gomb ami az új karakter létrehozása. Az "Új karakter létrehozása" gombra nyomva bedob minket egy egyszerű karakterszerkesztőbe, amennyiben rendelkezünk jogosultsággal további karakter létrehozásához. A jobb oldalon megtalálhatjuk a jelenleg létező karaktereink adatait, frakcióját és ott lévő rangját, illetve a karakterleírást is. Jelenleg a szerveren nincsen lehetőség a karakterek közötti átlépésre, szükséges újra csatlakoznunk hozzá.
  8. CÉG- ÉS MŰSZAKRENDSZER Elérhető: v1.1 update RENDSZER CÉLJA A cég- és műszakrendszer a már jól ismert businessekkel áll szoros kapcsolatban. Ennek a rendszernek köszönhetően azon játékosok, akik egy adott cég/business tagjai, fizetést fognak kapni, amennyiben műszakba állnak. RENDSZER LEÍRÁSA Miután a szervezet létrehozásra került, a vezetője megkapja azokat a jogokat, amikkel formálni tudja azt. Lehetőségünk van egyszerre több szervezetben is szerepet vállalni. Azt, hogy melyiknek a kezelőfelületét szeretném elérni, egy legördülő listából tudom kiválasztani. A szervezeten belül három menüpont között tudunk navigálni: Az áttekintés menüpontban a szervezetünkhöz tartozó alapokat tudjuk megtekinteni. Felsorolást kapunk arról, hogy kik tartoznak az adott cégbe, milyen beosztásban szerepelnek, illetve egy rövid leírást is tudunk készíteni, amennyiben leaderek vagyunk a szervezetben. Ebben a menüpontban vehetjük fel az új tagokat, a „Beosztott felvétele” gombra kattintva. A játékos nevére kattintva módosíthatjuk a beosztását vagy távolíthatjuk el őt a szervezetből. Az ingatlanok menüpont alatt tudjuk megtekinteni az összes propertyt, ami a szervezetünkhöz tartozik. A tagok nem kapnak automatikus jogosultságot ezen ingatlanok nyitásához/zárásához, csupán a megfelelő kulccsal rendelkező játékosok tudják ezt megtenni. A beosztások menüpontban, amennyiben leaderek vagyunk, új rangokat tudunk létrehozni, melyeket tudunk szerkeszteni. A fizetéseket is mi szabhatjuk meg, egy előre megadott határig, melynek értéke specifikusan a vezetőség által meg van határozva. Továbbá ezen a felületen listázva megtalálhatjuk az összes beosztást, amelyet létrehoztunk. A műszak működése: A műszak elkezdéséhez szükségünk van egy CP-re, amibe állva el tudjuk azt indítani, a /shift parancs használatával. Egy algoritmus vizsgálja a shiftben eltöltött idő alatt végzett roleplay interakciókat, és az alapján minden munkaóra végén kerül kifizetésre a játékos. Azt fontos tudni, hogy nem minden esetben kapja meg garantáltan azt a fizetést a játékos, amelyet beállítottunk neki, hanem az előzőekben leírtak alapján kerül kiszámításra. Ebből kifolyólag lehet, hogy a műszak végén a szervezet tagja kevesebb fizetést fog kapni, mint amennyi a panelben szerepel a beosztása mellett. A műszakban töltött órák száma nem tudja meghaladni a 4 órát, melyet a rendszer számol. A műszak leadására bárhol van lehetőségünk, a /shift parancs használatával. Ha új munkaórát kezdtünk, azonban azt nem fejeztük be és így adtuk le a műszakot, nem fog elveszni a shiftben eltöltött időnk, hiszen a következő alkalommal onnan tudjuk folytatni. KAPCSOLÓDÓ SZABÁLYPONTOK
  9. KIKAPCSOLHATÓ ESP TUNING Elérhető: v1.1 update RENDSZER CÉLJA A rendszer célja, hogy a tuning segítségével a kipörgés gátlót ki-be lehessen kapcsolni, ezáltal módosítható legyen a jármű stabilitása. RENDSZER LEÍRÁSA Az ESP segíti a járművek kormányozhatóságát, illetve az irányítását. A tuningolóban a teljesítmény részleg végén érjük el, beszerelési ára 7500 Prémiumpont. Miután megvásároltuk a rendszer ad egy üzenetet arról, hogy a járműben van. Ezután szükséges, hogy nyissunk egy bindpanelt, ahol az ESP ki-be kapcsolásra bindeljünk rá egy gombot. Amennyiben az ikon () látszódik, úgy az ESP kikapcsolt állapotban van, és a jármű nem stabil. Abban az esetben ha nem mutatja az ikont, az ESP bekapcsolt állapotban van. FIGYELMEZTETÉS Első kerekes autók esetében a kikapcsolás rendkívül negatív módon befolyásolja az irányíthatóságot, SŐT akár irányíthatatlanná válhat tőle a kocsi!
  10. [email protected]! A délután folyamán keress fel a szerveren és megoldjuk a problémát.
  11. Helló! Remélem kellő gondolkodási időd volt és ez az idő alatt átgondoltad a dolgaidat és, hogy mit szeretnél képviselni a szerveren. Egy utolsó esélyt kapsz, hogy megmutasd ezt. Ez azt jelenti, hogy bármilyen apró szabálysértést is elkövetsz visszakerült rád az örökös kitiltás. Jól tanulmányozd át a szerver szabályzatát mielőtt felmész játszani a szerverre. A kitiltásod feloldottam, jó játékot!
  12. Sajnálattal halljuk a dolgok. Ha a jövőben folytatni szeretnétek a projektet keressetek fel és visszahelyezem a topicot.
  13. Ez esetben akkor zárom ezt a hibajelentést. Köszönjük a jelentésedet!
×
×
  • Új létrehozása...